#101 Skrevet Mai 31, 2016 Hakke tid til sånt når man kan ralle bil på bane uansett. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Juni 1, 2016 Kå tid kjøre folk? Sent from my iPhone using Tapatalk Avreise Statoil Ålgård 06:00? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Juni 1, 2016 Avreise Statoil Ålgård 06:00? Funke gull det. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Juni 1, 2016 Avreise Statoil Ålgård 06:00? I'm in! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Juni 1, 2016 ver på ålgård 06? :O jaja, ska få d te tenke eg Va d någen som sko ha frakta någe? Må få d inn i bilen i mårå då. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Juni 2, 2016 Vi får ikke komt oss avgårde før 11-12 så om noen andre ikke klarer før heller er det bare å hive seg på. Fint om dere som kommer opp til campen før setter av litt plass til 2 telt. dia på det ene er 5-6 m det andre er normalstørrelse. Tenker dere normalt på å sette leiren sånn det er litt skygge om morningen? Eller er ikke det vits å tenke på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Juni 2, 2016 Maks plass som kan holdes av er 3,42m pr telt desverre. Vi setter nok leiren der vi allti har satt den. På høyresiden når du kommer inn helt i enden der det er klipt. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Juni 2, 2016 Så eg må me andre ord kjøpe nytt telt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Juni 2, 2016 Hahaha!! Me ordne plass t deg Lasse, isje hør på Kjell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Juni 2, 2016 Kem har me motorsag te de som komme med campingvogn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Juni 2, 2016 Eg har! Regne me me får et favn eller to. Kem he plass på hengeren heim? Enig med Robin Lasse, ikje hør på meg. Klart me fikse plass. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Juni 2, 2016 Jaddå! https://vimeo.com/169074592 Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Juni 2, 2016 Bilen pakka og actioncamera sugekopp festa. Klar te i mårå, ses på Statoil! Mvh Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Juni 2, 2016 Banebilen pakka, må pakka litt mer. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Juni 2, 2016 Ferdig pakket fullt bagasjerom pluss noe inni og noe på taket på Jettaen på kanten liten denne bilen, men tror ikke eg hadde fått med mer i golf 6en egentlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Juni 2, 2016 Snakkes i mårå, nå e det i laderen ett par tima fyst! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Juni 2, 2016 Eg fikk foresten ikke tak i armeringsjern for å få festet banneret. satse på me finner en løsning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Juni 3, 2016 Finne alltid ein løysning. pitstop i krsand nå Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Juni 9, 2016 Takk for et konge treff folkens! Regne me dokke stille alle på Rudskogen! Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Juni 9, 2016 Konge treff ja greit oppmøte fra Stavanger gjengen og Eg får desverre ikke med meg Rudskogentreffet det krasjer med noe annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Juni 9, 2016 Ja, takk for turen og ett kjempetreff folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Juni 10, 2016 Forventer enda flere av dere til Rudskogen takk for hjelpen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Juni 10, 2016 Takk for turen ja! Eg kom hjem i går kveld fra Oslo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Juni 10, 2016 Takk for laget gutta, og jente Er en fryd å henge med dere på treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...