Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle sote rutene på 4f'en, men jeg er litt usikker på hvor jeg skal gjøre det.

 

Har fått tilbud fra Hurtigruta (har vi rabatt hos dem i Trondheim?), Riis Bilglass, Glassdrive og Ryds bilglass. Riis er dyrest, deretter kommer Hurtigruta, og så de to resterende.

Prisen er egentlig mindre viktig, men har lyst på et mest mulig originalt resultat, har det noe å si hvem jeg velger? Er det noen som har erfaring fra noen av disse? Foreløpig haller jeg mest mot Hurtigruta da det var de som gav meg best svar med litt informasjon, de har blant annet livstids garanti mot bobler og mot at filmen skal løsne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange tråder her om temaet. Bare å søke.

 

Flere inklusive meg har god erfaring med Graneggen på Lade :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søkte litt noen dager tidligere, men var litt nysgjerrig på om ting hadde forandret seg - folk bytter jo jobb innimellom.

 

Men nå har jeg booket meg inn hos Graneggen (Glassdrive), så får vi se, gleder meg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk du god pris? Mener jeg betalte 1400,- for to sidevinduer i fjor. Skal få gjort det på Skodaen også etterhvert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja i forhold til alle andre pristilbud jeg fikk var det en meget god pris, endte på 3500,- som da er 5 ruter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og da har jeg fått tilbake bilen - jeg er superfornøyd så langt i alle fall :)

Ikke verdens beste bilde akkurat, men men

 

soting%20bakfra.min.png

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.