Jobbutlysning: Utbedring av rust

Anbefalte innlegg

Hei

 

Meget usikker på hvor jeg skulle plassere denne tråden, men jeg prøver meg her først...

Har en T3 jeg ønsker sterkt å beholde. Hodet ser problemene, hjertet ser løsningene. Til syvende og sist har vel også lommeboken et ord med i bildet.

 

Den trenger en god dose behandling, hvor utbedring av rust er første trinn. Har ikke tid, ei heller kunnskaper om akkurat dette selv, så ønsker å sette det bort til noen som kan gjøre en kjapp og grei jobb. Kanskje det er noen her som kan anbefale noen, eller kjenner noen som kjenner noen?

 

Henviser til eksterne annonser for flere detaljer. Finn.no, MittAnbud.no

 

 

Om noen her på forumet vil gjøre jobben på fritiden er det åde gledelig og ønskelig. Pris blir vi helt sikkert enig om.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt tips er at skal du ha dette skikkelig uten at det koster en arm og halve skjorta må du gjøre det selv etter se til utlandet.

Gode verksteder her på berget er ikke billige.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt tips er at skal du ha dette skikkelig uten at det koster en arm og halve skjorta må du gjøre det selv eller se til utlandet.

Gode verksteder her på berget er ikke billige.

 

Meget klar over dette. Kostnadsnivået her innbyr ikke akkurat til å sette bort slike jobber. Som du sier er alternativet utlandet, men da må det tekniske utbedres først.

Håpet er jo å finne noen som kunne tenke seg å gjøre jobben privat. Burde ikke være så altfor mange arbeidstimer for en har gjort dette noen ganger før?

Par-tre arbeidsdager? Er inneforstått med at tusenlappene får bein å gå på, men om prisen ikke er fullstendig avskrekkende er jeg villig til å betale.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.