Lokallagstreff torsdag 02 juni,kl. 18.30 Peppes pizza, Tønsberg

Anbefalte innlegg

Selv om hovedtreffet drar i gang bare to dager etter, kjører vi pizzatreff første torsdagen i juni!

Dette kan jo være en god anledning til å avtale kjøring til Våler, selv om Lars alt har dratt i gang en tråd!

 

Vi var endel som møttes på gokarten og til grillings etterpå i stedet for pizzatreff i mai, så nå regner jeg med at alle har skikkelig lyst på rund mat!

 

Som vanlig er det lov å bare kikke innom, eller dra en hel tre-retter. Du bestemmer!

Ta gjerne med en kompis/kjæreste hvis det føles riktig. Jo flere, jo bedre!

Blir det bra vær, får vi vel prøve å få et bord ute!

 

Håper å se mange nye og gamle medlemmer!

 

 

Jeg har nok med noen skiltplater og slikt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver å få kommet her

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meldt supervær torsdag, så da forventer jeg å se en haug folk på Peppes! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så kom sommeren med tropetemp. og jeg vet ikke hva! Det blir et knallbra pizzatreff i bakgården på Peppes torsdag! Gleder meg til rund mat og kald drikke - og likesinnede! :glad:

 

Vi sees vel? ;)

 

- - - Updated - - -

 

Meldt supervær torsdag, så da forventer jeg å se en haug folk på Peppes! :)

 

WTF??? Sorry, jeg hermet visst..... : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Obligatorisk oppmøte i dag!! : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjapt Referat:

Vi ble til slutt ti medlemmer, og selv om det var veldig varmt, måtte vi dessverre sitte inne, da uteserveringen var reservert til en større gruppe.

Vinduene stod på vidt gap, så det var igrunn greit også inne, og vi fikk god service og mat av vår blide vertinne Martine.

 

Etter Peppes gikk noen av oss en tur langs brygga, og jeg fikk til og med is i supervarmen! :D

 

Takk til ALLE som møtte opp på denne strålende ettermiddagen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.