LeMans 24h 18-19 juni på ranchen!

Anbefalte innlegg

Le-Mans-2015-car-group-shot-980x653.jpg

 

Ja, så er det den tiden på året igjen. (Endelig!!)

Hittil i år har Audi gjort det relativt bra i WEC, men selv med beste bil en runde bak på Silverstone og klar seier på Spa, ligger de fortsatt på tredje plass i mesterskapet. Det gjelder å samle poeng!

Det spiller egentlig ikke så stor rolle, for 24-timers løpet rundt La Sarthe er for veldig mange det løpet som virkelig gjelder!

I år stiller de store teamene med to biler hver, så det er ennå større grunn til å dra de rundt hver eneste runde helt til de vifter med målflagget. Helst fortere enn alle andre, noe Audi tidligere har gjort med glans. Men mye kan skje, Duval og Lotterer og resten av Audi-førerne har en stor oppgave foran seg.

 

Vi har i mange år fulgt med på dette racet og har flere ganger invitert våre venner i lokallaget til å dele spenningen med oss. Vi gjentar dette også i år!

 

Praktisk info:

Vi samler oss i tide før starten går kl. 15 lørdag 18. juni, og fyrer grillen litt utover ettermiddagen. Folk blir så lenge de vil, det er også mulig å telte på tomta eller komme tilbake for målgang søndag kl. 15.

 

Ta med grillmat (eller det du ønsker) og egnet drikke. Vi holder tilbehør som salat etc.

 

Langtidsparkering på nedsiden av huset, (øst) ellers på tunet.

 

Pga. innkjøp og stoler/bord etc. håper jeg alle som kommer kan si fra på forhånd! :)

 

Velkommen!

 

Entry list: http://www.24h-lemans.com/wpphpFichiers/1/1/ressources/Pdf/2016/24-heures-du-mans/entry-list-24-heures-du-mans-2016.pdf

Masse info: http://www.24h-lemans.com/en/

 

Det er Formel1 i Baku samme helg, vi prøver selvfølgelig å få med oss kvalifisering til dette på lørdag hvis mulig! (Går kl. 14 eller 15, litt usikker, så vi får muligens prøve reprisen!)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer :)

 

Første påmeldte! :D

 

Det er nymalt flaggstang reist av VACN-medlemmer etter gokarttreffet, så der kommer Audi-flagget til å vaie hele helgen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer, men jobber til 16.00 på lørdag så vet ikke nøyaktig når vi er der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoppla!

Meldt regn der nede (IKKE HER!) til uka, kan jo bety bra startspor for Audi som strengt tatt har quattroløsning.. :D

 

Bra info ferdig printet ut!

http://www.spotterguides.com/portfolio/16lm/

 

 

Kjenner på meg at det kan bli i overkant spennende, dette.... Åh, er sååå lenge til, da: en hel uke! : eek :

Glede seg - og håper så mange som mulig tar turen innom Ranchen! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sørover, ellers hadde vi dukket opp : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sørover, ellers hadde vi dukket opp : smil :

 

Da regner jeg med å se dere vifte med Audiflagg på Le Mans! For dere skal da dit?! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sinnasmurf!

Audi-R18-e-tron-8.jpg

 

Gleder med veeeeldig til å se den smurfen, gitt! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et snaut døgn igjen!

 

Etter en våt 3. kvalifisering i går, ser startfeltet uendret ut etter onsdagens. Porsche, Porsche, Toyota, Toyota, Audi, Audi. Spiller nok ikke så stor rolle, det er 24 harde timer foran stakkarene som har samlet seg der nede!

 

* Glede seg!! *

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd for Toyota, men Porsche vant og Audi på 3. plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For en avslutning!!! Men nå må virkelig audi ta i et tak før neste år og ta tilbake tronen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trodde ikke at de siste 5 minuttene av et 24-timers race skulle bli sååå spennende! Men, det er 24 timer, det er "endurance" utholdenhet som gjelder! Og holder ikke utstyret, ja, da holder det ikke til seier.

Neste år håper jeg på spenning med Audi i tet, eller i alle fall en kamp i teten og første plassen!

Jeg lurer litt på om det ble mange harakiri hos Toyota i går? De store sjefene våget dra litt på smilebåndet kl 14:50... Det skulle de aldri ha gjort.

 

Uansett, takk til alle som møtte på Ranchen - det blir ikke 24-timers fest uten at dere kommer!

 

Vel møtt igjen neste år!!! :)

 

Noen glimt fra kvelden.....

 

Flagg2.jpg

 

Flagg.jpg

 

Poster1.jpg

 

BBQ.jpg

 

Biler.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.