Billig kanalbytte på Østlandet (Golf mk2)?

Anbefalte innlegg

Noen som veit om noen som tar på seg bytte av kanaler for en fornuftig penge? Trenger kun å bytte kanaler og eventuelt fikse det som måtte være av rust på innerkanaler og gulv (skal være greit etter hva jeg har sett), lakk og finish ordner jeg selv.

 

Eventuelt om det er noen snille og flinke sjeler på forumet her som kan hjelpe en annen entusiast i nød, som har lyst til å nyte GTI-en sin i nær fremtid. Kan godt bytte tjenester hvis det er noe skruing eller polering/rens og shining av interiør som trengs:) Kan selvfølgelig også bistå med bytte av kanalene - faktisk hadde jeg sett for meg at jeg er til stede, for å få et overblikk av hva annet man kan finne av rust.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar opp denne igjen, i håp om at noen kan være behjelpelige:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har byttet kanal før, og jeg ser ikke for meg at noen gjør det billig og bra. Bare til info.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper at "dugnadsånden" til noen i klubben var tilstedeværende, eller om noen ville bytte tjenester.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om di er så dårlige at du MÅ bytte hadde jeg prøvd selv. Om man kan, eller har tilgang på sveise apparat. Og man har sveiset litt før. Ellers hadde jeg bare lappet di tror jeg, for å få bilen på veien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.