Anbefalte innlegg

Hei dere!

 

Selger hjertesmykket mitt til fordel for EL-bil og boligsparing.

Jeg vet at "alle" sier de selger bilen sin med tungt hjerte, men dette er virkelig fælt for meg - Dette er en bil jeg blitt svært glad i, og som har betydd mye for meg.

 

Bilen byr på en ubeskrivelig kjøreopplevelse, og det er fint lite i livet jeg har opplevd som matcher følelsen av å sitte klistret på en svingete E6 (opp gjennom Namsskogan), med heidundrende motorbrøl og manuellgiring på DSG-paddles..

 

Håper noen i klubben er interessert, da jeg i aller høyeste grad ønsker å følge med videre.

For å "friste" dere litt ekstra, gir jeg en nedjustert klubbpris på 210 000,-

(inkl. omregistrering)

Jeg kan levere bilen i hele det vidstrakte land. Alt jeg ber om er én til to tanker bensin, litt mat på turen og en ungdomsbillett med SAS hjem. Rundt 2-3000kr for levering på døra.

 

Nå vet jeg at mange er skeptisk til DSG girkassen, men faktum er at den nye kassa har såvidt kjørt 2-3000km, og er kjørt pent siden installasjon. Her gjelder nok både delegaranti og reklamasjonsrett om noe skulle gå galt.

 

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=64539745&fks=64539745

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp med seg! :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny medlemspris: 210 000! :-)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner om helsprø medlemspris folkens..! Ekstremt god vinterbil, for det kommende halvåret!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper du får solgt den (ikke for din del, men for boligsparingen sin del), du har gjort mye bra arbeid med denne, tviler ikke på at den er et godt kjøp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjer?

 

Pris på 200.000 skjer :D

Ta bilen min, slik at jeg kan kjøpe el-bil! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leste ikke jeg 190k en plass? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leste ikke jeg 190k en plass? ;)

 

Det kan godt hende.. Blir helt svimmel av å selge på flere arenaer.. Finn-annonsen har også gått ut, så det er ingen oversikt der lengere :)

Jeg gir opp, og prøver igjen til vinteren uansett. Regner med 4x4 og bensindrevet parkeringsvarmer frister mer til folket da.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke rart den stakkars vr6en ikke vill selges når du truer med å bytte den mot en dildo ;p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.