Tips og råd til en som har kjøpt seg VW CC.

Anbefalte innlegg

God dag.

Jeg er ny på forumet her.

 

I påska bytta jeg inn min trofste 08 Mitsubishi Outlander som jeg har hatt siden den var ny (rullet 278000km), og kjøpte meg drømmebilen. Det er en 12 VW CC 170tdi 4motion DSG.(Nye karosseriet)IMG_1792.jpg

Jeg er storfornøyd med bilen, den har mye utstyr som ikke Outlanderen hadde. Kan jo nevne noe.

-Adaptivt understell

-Adaptiv cruisecontrol

-Linje varsler (bilen svinger selv hvis jeg er for nærme strekene i veien, eller slipper rattet en liten periode)

-Lysassistent (kan ha fult lys imot møtene trafikk, Lager skygge rett foran møtene biler)

-To farget skinn interiør. Lyst og mørk brun.

-Innsvingbart hengerfeste

-Takluke

-Ambilight i aluminiumslistene i dørene

-Fjernstyrt Webasto

 

Fantastisk behagelig bil å kjøre.

 

Det eneste som er litt dumt, er at det ikke er chrome eksosrør. Det sitter 1stk 3" eksos på hver side av bilen.

IMG_1796.jpgNoen som vet hvor jeg kan få tak i Chorme endestuss som man kan sette utenpå de originale pottene?

Har ikke funnet noen enda som har 3" inn (66mm). IMG_1795.jpg

Hadde satt veldig pris på om noen gode nettsider/tips og råd om hvor jeg kan finne eksos/stylingdeler til denne bilen.

Jeg har også hatt i tankene om å finne noen nye felger til denne bilen. Jeg har tittet på noen som heter JUDD T202. Dette er 20" felger som jeg synes ser utrolig bra ut. Igjen, hvis noen har noen gode innspill på hva som kan se bra ut på denne bilen, så er dere hjertlig velkommen til å dele meninger.

Tenker også på å få bilen litt lengre ned. lurte på hva som kan bli fint, uten at den blir for lav. Er 20mm senk for lite?

Hva slags fjører kan dere anbefale. Jeg vet ikke hvordan dette vil fungere med DCC understell, så hvis noen vet noe om dette, så bare skrik ut.

 

IMG_1790.jpg

Litt av interiøret

IMG_1794.jpg

IMG_1788.jpg

IMG_1791.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker så mye for hyggelig kommentar.

Utrolig sprek bil du har selv. Hvit GTE er ikke feil c",)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med flott bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker så mye :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God dag igjen.

I dag var jeg så heldig å få tak i endestusser til min bil :)

Fikk tak i dette på Bilextra i Askim.

Dette er da endestusser som går fra 3" til 4".

Synes selv at dette ser mye bedre ut enn originalt

Her er noen bilder :)

IMG_1813.jpg

IMG_1811.jpg

IMG_1810.jpg

IMG_1806.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.