pris på Felger, bbs felger 15"

Anbefalte innlegg

hei jeg har noen felger som jeg har hatt på min vw bil, de er 4x100.

 

de er 2 av dekkene som er breiere en de 2 andre,

 

har tenkt å selge dem, men det er en bulk på kanten og litt skraping på 2 av felgene.

 

lurer på hvor mye jeg kan få igjen av disse. ? de er ekte BBS felger ble jeg fortalt når e kjøpte bilen,

 

 

 

IMG_20160702_203924.jpg

IMG_20160702_203657.jpg

IMG_20160702_203714.jpg

IMG_20160702_203722.jpg

IMG_20160702_203747.jpg

IMG_20160702_203806.jpg

IMG_20160702_203907.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

4000kr kanskje

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tru samme som Glenn Ove her, rundt 4000

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor bare 4000 ? er ikke dette ekte BBS felger da ? mente dem var rå dyre e da ??

hadde tenkt å pusse dem opp å. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte eit sett før sommeren med 15x6.5" til 2000kr, har også kjøpt 3 stk strøkne med ca ubrukte dekk frå 92 elns:P til 1500kr og eit sett til 4k faktisk

 

Har du senterlokk osv ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja har senter lokk også, :-) hmm de var da rart? trudde BBS felger skulle være dyrere jeg da men ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Topp strøkne/showfinish går gjerne for 10k(+)... men full renovering/felgretting og eventuelt kjøpe nye kanter uten skade kommer fort på 6000+... Så valget er egentlig om du skal påkoste de den summen selv for å prøve å få 10k igjen, eller selge de som de er og la ny eier ta kostnaden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte et sett BBS RS i 15" for 1500,-. Disse var temmelig voldtatte, så måtte sveise litt på selve senteret (noen skader på eikene på et par av felgene), sveiset igjen bolthull og borret om til 4x100, sveiset sprekk i den ene tønna, 4x nye ytterringer, 120 nye bolter, 2 nye senterdeksler, 4x nye sentermuttere, custom senteremblemer, glassblåsing av sentere og ny lakk - total havnet jeg vel på 9-9500,- for felger i "ny" stand. Da sparte jeg mye på lakkering, som jeg gjorde selv, og billig sveising, maskinering og glassblåsing. Kan regne med minst 4-5000,- mer om man ikke lakkerer selv og har kjennskaper som kan ta seg for det andre arbeidet. Pengene flyr fort når man gjør noe med delte felger.

 

RS er mer ettertraktet enn RM, så de er verdt noe mer, selv om min personlige favoritt er RM. Har flere valg med 3-delte kontra 2-delte, derfor er de mer ettertraktet.

 

Uansett, poenget er at selv om det står BBS på de, må man regne med noen kroner i jobb og deler for å få de 100%, ergo vil jeg tippe verdien er 4-6000,- sånn de er nå, litt avhengig av kjøper.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ahh okay, da vet jeg det :P får se om jeg fikser dem eller selger dem. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.