Anbefalte innlegg

Skulle vært på EU i januar, tiden strekker ikke til.den har stått siden mai. Siste turen jeg kjørte var det noe voldsom tikking under rattet, etter det startet den ikke. Kjøpte nytt rele til bensinpumpa men det var ikke den, neste mistenkt er impulsgiver på kamaksel. Må også bytte dempere og en foring som holder bakaksel. Standard ulyd i 1. gir - ikke mitt verk... Rust på de vanlige steder.

Men jeg har ikke tid til å holde på med dette. Et sett 17" står på med dekk som må byttes. Jeg punkterte et bakdekk og hadde biltema-skum i det... rister litt av og til... Følger med originale alufelger med piggdekk.

 

Av gode nyheter så er det Hansen motorsport høyeffektscoiler på den,silikon trykkslanger, S6 bremser foran.

Andre deler som følger med:

Komplett sett med fjærer og dempere 5cm senk

Nytt drivstoff filter.

Nye bremseklosser foran.

Har sikkert noe mer liggende også.

 

Selges 25 000 eller akseptabelt bud

PM eller svar i tråden

 

Se link til finn.no for bilder, dette er annonsen fra da jeg kjøpte den:http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=45119834&fks=45119834

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle vært på EU i januar, tiden strekker ikke til.den har stått siden mai. Siste turen jeg kjørte var det noe voldsom tikking under rattet, etter det startet den ikke. Kjøpte nytt rele til bensinpumpa men det var ikke den, neste mistenkt er impulsgiver på kamaksel. Må også bytte dempere og en foring som holder bakaksel. Standard ulyd i 1. gir - ikke mitt verk... Rust på de vanlige steder.

Men jeg har ikke tid til å holde på med dette. Et sett 17" står på med dekk som må byttes. Jeg punkterte et bakdekk og hadde biltema-skum i det... rister litt av og til... Følger med originale alufelger med piggdekk.

 

Av gode nyheter så er det Hansen motorsport høyeffektscoiler på den,silikon trykkslanger, S6 bremser foran.

Andre deler som følger med:

Komplett sett med fjærer og dempere 5cm senk

Nytt drivstoff filter.

Nye bremseklosser foran.

Har sikkert noe mer liggende også.

 

Selges 25 000 eller akseptabelt bud

PM eller svar i tråden

 

Se link til finn.no for bilder, dette er annonsen fra da jeg kjøpte den:http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=45119834&fks=45119834

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger den ut på finn snart hvis det ikke er interesse her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.