Har du en bil som kan dra tungt?

Anbefalte innlegg

Oslo Lokallag skulle gjerne hatt med klubbhengeren på utstillingstreffet på Frysja, men er i beit for bil som kan trekke tungt.

Har du en bil som kan trekke litt og ikke har noe å gjøre fredags kveld 19.08 eller lørdags morgen 20.08 og lørdags ettermiddag, si fra her eller på PM til meg. Eller om du kjenner noen andre som kan.

 

Vi dekker bom, drivstoff og mat/drikke.

 

Hengeren veier 1800kg +, så bilen må kunne trekke 1900kg og opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oslo Lokallag skulle gjerne hatt med klubbhengeren på utstillingstreffet på Frysja, men er i beit for bil som kan trekke tungt.

Har du en bil som kan trekke litt og ikke har noe å gjøre fredags kveld 19.08 eller lørdags morgen 20.08 og lørdags ettermiddag, si fra her eller på PM til meg. Eller om du kjenner noen andre som kan.

 

Vi dekker bom, drivstoff og mat/drikke.

 

Hengeren veier 1800kg +, så bilen må kunne trekke 1900kg og opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oslo Lokallag skulle gjerne hatt med klubbhengeren på utstillingstreffet på Frysja, men er i beit for bil som kan trekke tungt.

Har du en bil som kan trekke litt og ikke har noe å gjøre fredags kveld 19.08 eller lørdags morgen 20.08 og lørdags ettermiddag, si fra her eller på PM til meg. Eller om du kjenner noen andre som kan.

 

Vi dekker bom, drivstoff og mat/drikke.

 

Hengeren veier 1800kg +, så bilen må kunne trekke 1900kg og opp.

 

Hørt med din navnebror?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oslo Lokallag skulle gjerne hatt med klubbhengeren på utstillingstreffet på Frysja, men er i beit for bil som kan trekke tungt.

Har du en bil som kan trekke litt og ikke har noe å gjøre fredags kveld 19.08 eller lørdags morgen 20.08 og lørdags ettermiddag, si fra her eller på PM til meg. Eller om du kjenner noen andre som kan.

 

Vi dekker bom, drivstoff og mat/drikke.

 

Hengeren veier 1800kg +, så bilen må kunne trekke 1900kg og opp.

 

Hørt med din navnebror?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen min er mest sannsynlig solgt, ihvertfall opplakkert de nedsubbete bakskjermene [emoji14] så jeg kan bare stille sjåfør. Men trenger bare bil evt hvis noen kan låne ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen min er mest sannsynlig solgt, ihvertfall opplakkert de nedsubbete bakskjermene [emoji14] så jeg kan bare stille sjåfør. Men trenger bare bil evt hvis noen kan låne ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar opp denne igjen, har ikke lykkes å få tak i bil så langt som kan dra. Noen som vet av noe vi kan låne eller noen som kan stille opp?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere hørt med møller på Hvam eller Jessheim?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere hørt med møller på Hvam eller Jessheim?

 

Nei, har ikke hatt tid til å ringe rundt til noen Møllerforhandlere.. Men kan jo prøve dit om det skulle virkelig gå adundas.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.