Original felg 5-spoke 16x8" til S4/S6/C4 ønskes kjøpt, evt andre fine 16" til S4

Anbefalte innlegg

Jeg har plutselig fått en sprekk i en av vinterfelgene, og må derfor se på alternativene.

Alt. 1 er å få sveiset denne, men det innebærer endel jobb. Allikevel primær løsning da jeg (på tross av at de er dritstygge og flasser) synes dette er veldig fine vinterhjul til Nazze.

Alt. 2 (siden jeg poster den her) er en ny felg, hvis noen har en liggende fra et dårlig sett. Jeg trenger bare en, og den må bare være hel og rund.

Alt. 3 er et annet sett 16" til mine nesten nye vinterdekk, det bør da være Avus i en eller annen generasjon eller tilsvarende.

 

Forslag mottas! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bilde av aktuell felg du ønsker deg? Mulig jeg kan hjelpe deg...

 

Mvh

Øyvind

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send meg en PM og minn meg på dette, tror jeg har en ganske strøken reservehjulsfelg liggendes :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, har felg. 8 x 16 Et 40

 

Mvh

Øyvind

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heldiggrisen Bjørn Eirik! S4 fortjener Fuchs felger. : ja :

 

(Disse er vel smidd, så vet ikke hvor kjekt det er å sveise?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Ja, jeg burde vel ta litt bedre vare på de!

 

Ja, de er smidd, og har stor andel magnesium i tillegg. Fikk tips om en som sannsynligvis kan sveise, men tipper det fort kan bli relativt dyrt.. :P

 

Har sendt deg en melding, Øyvind!

Hvis det går i boks kan kanskje Anders slippe lett unna.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.