Anbefalte innlegg

Heioghå!

 

Har en Vw jetta 81 mod som helst trenger en ny frontplate. Kun nedre del.

Er det slik at den frontplaten er lik som på golf mk1? Eller må jeg oppdrive en jettafrontplate?

 

Takker for svar! Håper noen er mer klok på dette enn meg.

 

-Magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frontplatene er ulike så du må få tak i fra Jetta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahaa... Okei.

Så nedre del av frontplaten er ulik golf mk1 også?

 

Du har ikke tilfeldigvis et tips på hvor jeg kan oppdrive en frontplate? Alle tips taes i mot.

Er nok ikke enkelt å finne..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner du en ny frontplate til jetta er du god... Har jevnlige søk på nett men har enda ikke funnet. Har aldrig sett repro slik som til golf. OM du finner en må du nok regne med å betale... Sjekk ut huggerier osv. Mye skader på din da som ikke kan rettes ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei. Takk :)

 

Skal sjekke huggerier.

 

Tjaa joo det lar seg nok gjøre og rette opp. Litt skjev etter noen har "skrapet" nedi ellernoe. Så er det en god dæsh rust da. Har ikke undersøkt hvor ille det egentlig er enda for jeg tenkte at frontplate var å oppdrive x) hehe.

Men får vell ta en kveld i garasjen å se på omfanget :-)

 

Det er vell kanskje ikke noe vits å lage en ny tråd om noen har her inne på forumet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe i veien for det :) Lag gjerne en tråd om bilen også, har selv en 81 ls så alltid kjekt med flere Jetta her inne :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tråd er på sin plass eg skal straks ut å cruise i min Jetta 1 i det fine været :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.