Agder: Hvor skal vi treffes?

Skal vi arrangere lokallagsmøter i Mandals-/Lyngdals-området  

15 stemmer

  1. 1. Skal vi arrangere lokallagsmøter i Mandals-/Lyngdals-området

    • Ja
      5
    • Hvorfor ikke
      2
    • Nei
      8


Anbefalte innlegg

Det er kommet spørsmål om arrangering av lokallagsmøter vest i Vest-Agder og vi lufter derfor interessen.

 

Vet ikke helt hvordan vi skal gjøre dette, men ser for meg et par ulike løsninger.

 

Stem i vei folkens...og sørg for at du gir beskjed til alle kjente som er medlemmer slik at de også kan få stemt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det i såfall blir akuelt, har vi jo medlemmer øst i aust agder og da :) jeg stemmer for å flytte vekk treffene fra høvåg der jeg, kjiiip plass ass:( ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det i såfall blir akuelt, har vi jo medlemmer øst i aust agder og da :) jeg stemmer for å flytte vekk treffene fra høvåg der jeg, kjiiip plass ass:( ...

 

Er enig med Trond med Høvåg. : rolleyes

 

Men det i Øst?!

Er ikke Arendal en passende kjørelenge for folk helt i øst?

Arendal --> Mandal

Mandal --> Arendal. Bør jo være en fin kombinasjon det? Mer eller mindre like mye kjøring til å fra for de fleste bortsett fra oss i Kr.Sand da. Vi bor jo ca. midt på!!

 

Ble kanskje litt forvirring her, men ja.... Vi må arrangere noe vest for Kr.Sand. Det bor jo tross alt noen medlemer der også.

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Risør er jo midt i midten for hele agder *host* :D

 

Men fra spøk til alvor så går det sikkert finfint med mandal, men sett fra min side så er det kjipt for min del å reise så langt og i tillegg ikke kjenne noen folk fra klubben noe serlig godt... Men det er vel min skyld og latskapen fra VAG eierene i Risør.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo slik at alle helst vil ha et lokallagstreff så nære seg selv som de ønsker, om ikke nødvendigvis rett utenfor døra, så helst ikke lenger enn 5 minutter unna.

 

Siden vårt lokallag dekker to fylker på til sammen 16.438 kvadratkilometer og 260.000 innbyggere så sier det seg selv at så og si ingen kan få sitt ønske oppfylt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min egen del så kan jeg godt kjøre til Høvåg, men jeg vet ærlig talt ikke om jeg gidder og kjøre til Mandal for en kveldsstund.

Det er faktisk talt snakk om bortimot 3 timers kjøring tur-retur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil mene og påstå at vi i Agder er en enkel gjeng å komme i kontakt med. Snakker av egen erfaring her. Enn må bare tørre å ta litt egen inisjativ også (aner ikke hvordan det egentlig skrives). Men ellers så er vi enkle folk å ha med å gjøre. ;)

 

Ett par tre lokallags treff og du kjenner oss godt. Samt at Forumet hjelper veeldig godt.

 

Håper alle nye/gamle medlemmer blir med på et evt. bytte av lokallagstreffene sine steder.

 

PS: Fra Risør til Arendal er det ikke lange biten og derifra igjen kjøres det jo kollone til treffene.... Så du kjører ikke helt alene om du ikke kommer for sent eller vil kjøre på eget inisjativ da.

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

inisjativ også (aner ikke hvordan det egentlig skrives).

 

Initiativ ;)

 

Ett par tre lokallags treff og du kjenner oss godt.

 

Absolutt, det er ingen av oss som biter. Det kan hende vi sikler litt hvis det er noen fine biler i nærheten, men det er alt : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Absolutt, det er ingen av oss som biter. Det kan hende vi sikler litt hvis det er noen fine biler i nærheten, men det er alt : smil :

Kan nok sikle en del ja, men biter bare om noen "k****r" med bilene våre! :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får oss som bor i Kr.sand er det vel egentlig nesten like langt til arendal som til Mandal..Men enig i at det blir jo langt får de i mandal å kjøre til arendal og omvendt..Hv om å bare ha det i kr.sand så blir det like langt får alle parter hver eneste gang :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får oss som bor i Kr.sand er det vel egentlig nesten like langt til arendal som til Mandal..Men enig i at det blir jo langt får de i mandal å kjøre til arendal og omvendt..Hv om å bare ha det i kr.sand så blir det like langt får alle parter hver eneste gang :rolleye:

 

Hva da med de som bor i Risør?

 

Nei, løsningen er nok i hvert 2 ulike treffsteder så vidt jeg kan se. Spørsmålet er egentlig hvor vi skal ha det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på en måte så er det forståelig at man vil ha ett treff øst og et treff vest for kristiansand, så ting blir rettferdig med tanke på kjøreavstander, men ved å ha treffene i kristiansand hvor det er mye folk, vil det nok komme flere ikke så aktive medlemmer til møtene.. 3- syklus med øst for, i, og vest for kristiansand ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her blir det mye frem og tilbake ser jeg.

Ikke lett å gjøre alle fornøyde. Det vil aldri gå tror jeg.

Her må det nok bare bli en løsning så får de som vil godta det eller ikke.

 

Men hva er løsningen da? : flau :

 

Hva om det arrangeres treff 3 steder da? Vl det kunne hjelpe noe?

 

BAre spør jeg ass.... ;)

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde sikkert vært fint med et treff i mandal eller noe, men jeg har vel kanskje vondt for å tro at det ville blitt den helt store suksessen, den slags annonseres vel stort sett her på forumet, og jeg kan ikke si at det ser ut til å være så mange aktive forumbrukere fra vestre vest-agder. Og dette som Per sier med 5 min utenfor døra er vel igrunnen sant.. For min egen del så hadde det sikkert vært gøy å komme på et lokallagsmøte en gang i ny og ne men det ville aldri blitt noe jeg dro på en gang i måneden. Har flere kamerater herfra (kvinesdal) som er medlemmer og som deler den samme oppfatningen. Vet ikke hvordan det er med medlemsmassen i Mandal/Lyngdal og de indre dalstrøk. Oss som bor vest for Lyngdal blir forresten plassert i Stavanger lokallag, uten at vi føler oss som rogalendiger av den grunn : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette vil vel alltid være et tema så lenge vi dekker et så stort geografisk område.

 

En ting er at vi kan arrangere møter i tur fra øst til vest, men det bør vel ha en viss styring. Og problemet blir vel da at det sannsynligvis ikke vil stille representanter fra styret f.eks de gangene møtet er i ytterkant av regionen.

 

Og noe av poenget er vel og ha med styremedlemmer på møtene, slik at synspunkter,spørsmål,forslag etc. kan besvares og diskuteres.

 

Et alternativ kan vel være og minske antall møter (dårlig!), og spre dem litt mere utover. Men da er vi vel kommet litt bort fra det som er tanken med måneds møte!

 

Vi vil nok aldri klare og gjøre alle til lags fra øst til vest desverre! ALternativet må være og dele lokal-laget. Slik at øst agder fikk sitt eget og vest agder sitt. Men det krever jo et nytt styre og ildsjeler!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likte IKKE tanken om delt lokallag, dessverre :( :( :(

 

Skjønner at det bare er en idee i luften du kommer med, Rune, men dette må ikke skje!

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Deling av lokal-laget ble nevnt for og illustrere at dette er et tema som kan bli vanskelig, og ganske aktuelt. Spesielt om medlemsmassen ute i "endene" øker, og med det et økende ønske om lokal-lags møter i nærområdet.

 

Liker heller ikke delings-tanken, og håper det ikke blir aktuelt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.