Anbefalte innlegg

Fire felger som passer mange typer av biler, for eksempel Audi A3 8P, spesielt Audi A4 B5 B6 B7, og ikke minst er de fine på Audi A6 C5 C6, de vil se bra ut på en VW Passat B5 B6 B7 eller VW Jetta A5 A6 Og VW Scirocco 3, men vil definitivt bli veldig pent på en Golf 4 eller 5 etter min mening.

 

Senterlokkene har audilogo, det selges løse lokk hos flere selgere, eller eventuelt fire klistremerker fra https://www.ebay.com/itm/172173988932.

 

8x18 ET 35

5x112 på min bil, men felgene har 10 hull og har 5x100 også.

Nav 57,1

Har bolter som medfølger dersom det trengs.

 

Felgene er vasket helt rene, er klare for voks og forsegling, noe jeg forsåvidt kan gjøre for deg. (Men de blir jo litt skitne og grisete av smurningen ved dekkmontering så det er bare derfor jeg ikke har gitt de påfyll.)

Noen småsår og litt korrosjon i klarlakk, se alle bilder av front og bakside.

 

Har vært brukt på en Audi A6 C6 4F 2006 modell, disse er vel replikafelger til A8 D3 fra samme tidsperiode, vil også passe A8 D2.

 

2 felger rettet ved Vesterålen dekksenter, nå er de fullt brukbare iflg de. De to felgene som fikk høydekast sto på samme side av bilen og traff samme hump, så det var bare maks uflaks. Se nærbilder av rettingene. Til tross dette mener nå jeg at jeg lar de gå for en veldig kurant pris.

 

HBO 1500 kr for alle fire + fraktkostnad posten.

HBO 500 for en felg + fraktkostnad posten.

 

 

Nærbilder på http://www.finn.no/82798516

 

eea6c018dd1dfb8d2c83d946c77834c0.jpg

af156155d313dd0b99d011f0c419353f.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solgt !

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.