Anbefalte innlegg

Vurderer å selge mine originale 10x21" felger fra Q7. To av felgene har noen merker, men de er hele og fine ellers. Kan selges med 15mm adaptere til 5x112 for 2000kr ekstra. Selges til halv pris av eBay i Tyskland.

 

8000kr

 

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags innpress er det på disse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags innpress er det på disse?

 

Det er ET56. Ender opp på ET41 med adapterene.

 

Edit: De er ET44, så ender da opp på ET29 med adaptere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Vil disse passe på min S6 Limo 2013 (4g) ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Vil disse passe på min S6 Limo 2013 (4g) ?

 

Det gjør de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Jostein.

 

Når kan jeg komme å titte, eventuellt prøve montere de på bilen ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Jostein.

 

Når kan jeg komme å titte, eventuellt prøve montere de på bilen ?

 

Er på verkstedet i helga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen.

 

Send ditt mobilnr til meg på 90648114.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener disse bare finnes i ET44 dersom de er orginale :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er spent på åssen dette går. Jeg trodde du måtte ha et 25 eller 30 på den s6'n .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Er et 41 med 8,5/20 felg mener jeg, ja skal prøve å ta en tur inn til Oslo søndag tenker jeg å prøve på. Det jeg er mest spent på her er om bremse kaliperne foran går klar.

På sommer har jeg 8,5/20 med et 38 og de passer mye bedre, men kan faktisk gå lenger ut, så disse i 10" tror jeg blir knall !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Er et 41 med 8,5/20 felg mener jeg, ja skal prøve å ta en tur inn til Oslo søndag tenker jeg å prøve på. Det jeg er mest spent på her er om bremse kaliperne foran går klar.

På sommer har jeg 8,5/20 med et 38 og de passer mye bedre, men kan faktisk gå lenger ut, så disse i 10" tror jeg blir knall !

 

Ja jeg er bare mer spent på om de går i fjær beinet på innsiden. De er 10" breie vetu. Jeg har 10.5" et 30 på min og der er det 2mm klaring til fjær beinet. ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener disse bare finnes i ET44 dersom de er orginale :confused:

 

Du har selvfølgelig helt rett, felgene er et44. Så da ender du opp på et29 med adaptere.

 

IMG_7954.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da snakker vi😃da kommer de til å sitte som skutt på den bilen tror jeg! Jeg sikler egentlig på de hjula selv,men sliter med å bli kvitt vossen hjula mine..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har disse i RS4-2 varianten med 30mm adaptere, altså totalt ET14 på min Allroad 4B.

Det fyller i maksimalt og felgen er såvidt utafor skjermen foran, men med dekkstrekk går det fint.

Klaring innover mot fjerbein foran er på ett par mm.

Bilder:

http://forum.vacn.no/showthread.php?243920-2003-Audi-Allroad-2-5-TDI-Recaro-Webasto-20-quot-Perfekt-vinterbil-M%E5-sees!&p=2990460&viewfull=1#post2990460

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Det var synd adapteren hadde feil senter åpning, 57,1 og bil har 66,6 så vis det er noen der ute som har adaptere som går fra 5/112 66,6 til 5/130 66,6 eller helst er det 71 et eller annet som er originalt bl.a til Q7 så si ifra. Har søkt og søkt etter disse på nett men finner ikke med forandring av senter, eller er det jeg som ikke ser . . . . . .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fra 5x130 71,6 (felgside) til 5x112 66,6 (bilside) med senterringer ned fra 66,6 til 57,1.

Merket er FK.

Men det er jo bare å dreie til større hull om man skal opp fra 57,1 til 66,6 på spacerne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kastebytte i ett sett med originale RS6 C6 felger i samme tilstand? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.