Har denne bilen blitt omlakkert tidligere?

Anbefalte innlegg

Det gjelder en VW fra midten av 90-tallet, med bobler under lakken på en bakskjerm. Jeg er ingen karosseri-mann, kanskje noen kan svare meg?

 

Har denne fått ny lakk, og er det sannsynlig at det er en gammel skade som er på vei frem igjen?

 

66fb84ed5ce5537364cce769b6268876.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For meg ser det ut som det er lakk på list også, men enklest er det nok å se om det er noe lakksøl på innsiden av skjermen.

At det også ser ut som lakk under der det flasser av, er igrunn bevis nok når jeg tenker meg om. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, det er akkurat det samme jeg tenkte. Bilen står ikke lokalt, så har bare bilder å vurdere ut fra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som det er lakk på list ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er den corradoen jeg tror det er, var jeg å så på den for noen år siden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er den corradoen jeg tror det er, var jeg å så på den for noen år siden

 

Det er helt sikkert den ja, sto vel til salgs på Østlandet sist gang. Fant du noe som er greit å vite?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser veldig ut som noen har lakket opp med fanger sittende på bilen, noe som ikke er veldig bra måte å gjøre det på. Den skaden er nok bare lakket over, mer en å ha fikset det ordentlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser veldig ut som noen har lakket opp med fanger sittende på bilen, noe som ikke er veldig bra måte å gjøre det på. Den skaden er nok bare lakket over, mer en å ha fikset det ordentlig.

 

Det er sidedelen som vises, foran bakhjulet :)

Hvis det hadde vært en fanger i plast, så hadde jeg ikke brydd meg så mye. Men når sidedel i stål har vært reparert blir jeg litt mer skeptisk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.