#1 Skrevet Oktober 5, 2016 Det gjelder en VW fra midten av 90-tallet, med bobler under lakken på en bakskjerm. Jeg er ingen karosseri-mann, kanskje noen kan svare meg? Har denne fått ny lakk, og er det sannsynlig at det er en gammel skade som er på vei frem igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 17, 2016 For meg ser det ut som det er lakk på list også, men enklest er det nok å se om det er noe lakksøl på innsiden av skjermen. At det også ser ut som lakk under der det flasser av, er igrunn bevis nok når jeg tenker meg om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 18, 2016 Takk, det er akkurat det samme jeg tenkte. Bilen står ikke lokalt, så har bare bilder å vurdere ut fra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 18, 2016 Ser ut som det er lakk på list ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 18, 2016 Hvis det er den corradoen jeg tror det er, var jeg å så på den for noen år siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 19, 2016 Hvis det er den corradoen jeg tror det er, var jeg å så på den for noen år siden Det er helt sikkert den ja, sto vel til salgs på Østlandet sist gang. Fant du noe som er greit å vite? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 19, 2016 Ser veldig ut som noen har lakket opp med fanger sittende på bilen, noe som ikke er veldig bra måte å gjøre det på. Den skaden er nok bare lakket over, mer en å ha fikset det ordentlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 19, 2016 Ser veldig ut som noen har lakket opp med fanger sittende på bilen, noe som ikke er veldig bra måte å gjøre det på. Den skaden er nok bare lakket over, mer en å ha fikset det ordentlig. Det er sidedelen som vises, foran bakhjulet Hvis det hadde vært en fanger i plast, så hadde jeg ikke brydd meg så mye. Men når sidedel i stål har vært reparert blir jeg litt mer skeptisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...