Billige felger 5x114,3 cb66,6 et45 stål eller alu til Daihatsu Terios.

Anbefalte innlegg

Dattera til en kollega har bare 1 sett felger til bilen hun kjøpte. Litt greiere med 2 sett, ellers må en legge om dekka 2 ganger i året. Har googlet meg frem til spec som i topic.

 

Nettopp begynnt på lærlingelønn, så billig er 👍

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Synd det var til en såpass liten bil, for jeg har noen i 20" liggende med 245/45/20 som bare støver ned. . . . . .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et sett med stålfelg med 205/65-15 på 5-114.3 som har sittet på en Toyota camry. sitter på piggdekk som er såvidt brukt og 1år gamle. Kan få dem veldig billig men blir kanskje litt langt å hente på Skedsmo?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Synd det var til en såpass liten bil, for jeg har noen i 20" liggende med 245/45/20 som bare støver ned. . . . . .

 

Blir for stort, og har kjøpt 15"dekk. Ellers takk. :)

 

Jeg har et sett med stålfelg med 205/65-15 på 5-114.3 som har sittet på en Toyota camry. sitter på piggdekk som er såvidt brukt og 1år gamle. Kan få dem veldig billig men blir kanskje litt langt å hente på Skedsmo?

 

Hva vil veldig billig si? Er mest kun felg som er av interesse, da dekk er kjøpt. :)

 

Edit, er vel feil senterboring på de felgene? Googlet og kom frem til 60,1mm på camry-felg med 5x114,3?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir for stort, og har kjøpt 15"dekk. Ellers takk. :)

 

 

 

Hva vil veldig billig si? Er mest kun felg som er av interesse, da dekk er kjøpt. :)

 

Edit, er vel feil senterboring på de felgene? Googlet og kom frem til 60,1mm på camry-felg med 5x114,3?

ja blir vist feil senterdim. så ikke det.

Tenkte 500 for dem, men siden de ikke passer er dem vel uaktuelle.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.