Noen som kan se på en bil for meg som har over gjennomsnittet peiling?

Anbefalte innlegg

Hei dere i Bergen lokallag.

 

Er det noen av dere som har over middels god greie på bil som kunne sjekke en Touran jeg vurderer å kjøpe?

 

Grunnen til at jeg spør slik er at denne har vært økonomisk kondemnert så den har vært med i "hardt vær" for å si det slik.

 

Så jeg lurer på om den ser bra ut (lakke jobb) og om noen av dere kan såpass mye om bil at dere vet hva dere skal se etter når den har blitt rettet opp.

 

Vet at det har vært en frontskade (fanger,radiator, skjerm bytta) men kan virke ut i fra Møller sitt system som at det har vært en skade til, men dette er jeg i skriftlig dialog med selger om.

 

Er som dere forstår svært skeptisk, men denne har ALT jeg vil ha på en Touran, derfor interessen er så stor.

 

Mvh

Thomas i Oslo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den ble solgt, så det er vel ikke så aktuelt.

 

Men et annet spm, har noen av dere erfaring med V&L bil i Bergen?

 

Fikk ikke så god omtale på en BMW nettside når vi googla erfaringer, men de var gamle innlegg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vært å prøvd en bil der engang, han virker OK han selgeren. Har hørt noen andre har snakket om at de hadde hørt noe greier med de, men du vet hvordan det ofte er. Man hører bare om det negative. Er det S6'en der oppe du snuser på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, hadde det enda vært så flott : smil :

 

Var en Touran, men den er solgt visstnok....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.