10"x19 bak på Passat 2013?

Anbefalte innlegg

hei!

 

Prøver for tiden å selge mine bmw style132 felger, og en fyr med Passat av 2013 årgang er interessert i disse. Men både han og jeg er usikre på om 10"x19 går bak på disse? Noen her som har prøvd, kjører eller har en formening om dette? Jeg har kjørt på 245/30, så det er også et spørsmål om dette vil funke på bilen hans, eller om han må ha smalere dekk :)

 

Noen som har noe input her? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer vel helt ann på impresset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres trangt ut. Skeptisk! de passer på Transporteren min evt ,men dekka blir for små.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel et 45 på disse?

Hadde samme på min gamle CC. Om det er sammenlignbart vet jeg ikke..

Men gikk fint der. Ikke så mye klaring innover og omtrent kant-i-kant på utside.

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et45 stemmer ja. Heldigvis høyt, så en kan trikse litt.

 

Om det kan sammenlignes med CC har jeg ingen clue om :) Beste er jo bare å få prøvd de :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte OZ futura til Passat R36´n (Robin Andreassen eier den nå). De ble litt bygget om og kjørte 10x19" et47 var det vel med 225/35/19 bak. Ingen subbing, så kan hende at 245/30 går fint men tror at det er akkuratt bare. Vil tro det er så trangt at det kommer ann på faktisk bredde på dekket og om det er slitt eller ikke også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ok :) Men de er det vel en modellforskjell på? Den r36'en er vel modellen gamlere enn denna 2013?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja den er vel eldre, men det er bare en facelift den 2013 modellen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøper skal komme å prøve til uka, så da får vi svaret. Oppdaterer her :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Null problem med 10x19 et45 på Passat 2013. Ei heller 9x19 et48 foran heller, der måtte vi space ut for å gå klar fjørbein, men langt innafor hjulbuer likevel. Felga er dermed solgt, og en stk fornøyd kjøper :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.