Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor man kan få programert nøkkel til Audi a4 b5 98 mod? Helst så billig som mulig :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta kontakt med noen som har vag com som kan kode dette for deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kan jeg kjøpe nøkkel da? Hat hørt at nøkler med spor oppå må spesial bestilles? Kan det stemme? Har vagcom på jobb men er det med bestilling av nøkkel som er problemet har jeg skjønt

 

Sent fra min E5823 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det er kun folk med tilgang til vag sin hiddenbase som kan gjøre dette? Eller har jeg misforstått det som sto der? Kan bli dyrt og lang vente tid og sende det til USA [emoji14]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster bare en 500-lapp (sist jeg gjorde det for etpar år siden) på Møller, så det er vel overkommelig.. :P Jeg bestilte nøkkel på samme sted, men det var den gamle typen med lys i så den er nok litt rimeligere. (Ga vel 250,- med rabatten)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da for jeg stikke innom og høre, trodde det var oppe i flere tusen jeg 😂 takk for hjelpa 🤗

 

Sent fra min E5823 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.