A6 allroad 2013mod 21"vs 22"

Anbefalte innlegg

Hei! skal kjøpe nye sommerhjul til bilen , tenker på 21" eller 22" hva slags erfaringer har dere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 22" på min 4F, blir altfor lite gummi for min del. Er på utkikk etter RS6 i 20" nå for tiden, det sier vel sitt :)

 

 

 

DSC_0340.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Harald Søia her på forumet har RS6 20" han ønsker byttet bort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! skal kjøpe nye sommerhjul til bilen , tenker på 21" eller 22" hva slags erfaringer har dere?

 

Går fint med 22 tom på Allroad, svære hjul på denne. 255/30 22 er like stort som originalt, 255/45 19 eller 255/40 20 som Audi leverer. Har selv 9x22 ET32 med 265/30 22, det går helt fint, men tok en dremmel og slipte ned plastkanten bak litt. Subber aldri nå, men har ikke senket bilen.

 

255/35 21 er også pent og gir litt mer dekk, men fortsatt veldig mye komfort med 22 tom.IMG_0074.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde 9x21 ET35 på min gamle, og var meget fornøyd med både utseende og kjørekomfort.

 

 

04_2007172628.jpg

04_1426339086.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar:) ser veldig fint ut med større felger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vossen felger er også velprøvd på Allroad. Har 10.5x22 med 285x25 22. Var skeptisk i utgangspunktet men pga luftfjøring så går det fint å kjøre på. Er plass til 30 profil men det var vanskelig å oppdrive pga bred felg.

 

22.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe problem med 22" på Allroad. Her er mitt oppsett med 10,5x22 285/25-22 å "litt" senk:p

 

DSC_0551_zps5arw5nnq.jpg"]DSC_0551_zps5arw5nnq.jpg[/url]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig fint oppsett :) går å vurderer 22" og litt senk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott bil du har:) kult med Rs6 front, hvor kjøpte du det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott bil du har:) kult med Rs6 front, hvor kjøpte du det?

 

Kjøpte front fra Kina for A6, det måtte moddes litt for å få det til å passe med Allroad skjermene. Skulle i utgangspunktet bare ha RS grill men de passer ikke på Allorad så da ble det til å bytte alt forran :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble veldig pent:)har lyst på ny grill på min også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble veldig pent:)har lyst på ny grill på min også.hva slags ET er på hjula?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sort på lister rundtom så første steg jeg gjorde var å lakkere org. grillen svart +"tåkelys" grillene sort som ble bedre enn chrome listene fremme. Hjul er ET42.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er den senket mer via

vagcom?

Ikke noe problem med 22" på Allroad. Her er mitt oppsett med 10,5x22 285/25-22 å "litt" senk:p

 

DSC_0551_zps5arw5nnq.jpg"]DSC_0551_zps5arw5nnq.jpg[/url]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er senket med stag:)

 

er den senket mer via

vagcom?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! går ET 40 22X10,5 265/35-22?

Går fint med 22 tom på Allroad, svære hjul på denne. 255/30 22 er like stort som originalt, 255/45 19 eller 255/40 20 som Audi leverer. Har selv 9x22 ET32 med 265/30 22, det går helt fint, men tok en dremmel og slipte ned plastkanten bak litt. Subber aldri nå, men har ikke senket bilen.

 

255/35 21 er også pent og gir litt mer dekk, men fortsatt veldig mye komfort med 22 tom.[ATTACH=CONFIG]243543[/ATTACH]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! går ET 40 22X10,5 265/35-22?

 

Hei,

 

Felgen stikker jo langt ut, men du burde redde deg inn med dekkstrekket på 265. Det som ikke er gunstig er at dekkene er 1 tomme større enn du skal ha, 265/30 er tingen. Dette er Q5 hjul. Mulig det kan fungere, men kombinasjon om felger som pusher grensene og for store hjul kan bli et problem. Regner ikke med du vil kjøre i allroad-modus for at dekkene ikke skal subbe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor bestilte du senkestag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor bestilte du senkestag?

 

Jeg har stag liggende som jeg aldri fikk montert. Kan sjekke hvor de er fra, seriøst firma i Tyskland.

 

Ta kontakt hvis du eller andre er interessert.

 

Ligner på disse,men mener de var dyrere da, kan sjekke i morgen.

http://www.bbm-tuningshop.de/airmatic-tieferlegung/audi/1309/audi-a6-4g-airmatic-tieferlegung-luftfahrwerk-ass-koppelstangen-by-bbm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har stag liggende som jeg aldri fikk montert. Kan sjekke hvor de er fra, seriøst firma i Tyskland.

 

Ta kontakt hvis du eller andre er interessert.

 

Ligner på disse,men mener de var dyrere da, kan sjekke i morgen.

http://www.bbm-tuningshop.de/airmatic-tieferlegung/audi/1309/audi-a6-4g-airmatic-tieferlegung-luftfahrwerk-ass-koppelstangen-by-bbm

Hei Runar.

 

Passer de senkestaga min S6 ? Isåfall kjøper jeg de tvert om pris er rett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Runar :)

 

er intri i di ja:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Runar :)

 

er intri i di ja:)

 

Jan-Erik er også interessert, men har ikke bekreftet. 1000 kr skal jeg ha for dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jan-Erik er også interessert, men har ikke bekreftet. 1000 kr skal jeg ha for dem.

Hei Runar.

 

Jew kjøper, møter deg imorra etter S-RS treff på Møller Vest, rundt kl 20 tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Runar.

 

Jew kjøper, møter deg imorra etter S-RS treff på Møller Vest, rundt kl 20 tenker jeg.

OK solgt, vi avtaler på pm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.