Anbefalte innlegg

Hei,

 

Når det gjelder sommerfelger på den nye bilen min så er jeg litt usikker.

Med den senken jeg har så vil det subbe ørlite grann med 19x8.5" og 235/35-19 dekk.

 

Jeg vil heller ha 20" men er usikker på hvordan det vil se ut med 20x8.5" og 225/30-20 dekk.

 

Er det noen som har noen bilder av det?

Vil helst IKKE at felgen skal stikke utenfor dekket.

Er det helt jæ*** å kjøre med 225/30-20 profil?

 

Mvh Joakim

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

20" blir nok stort, kommer ann på mengden med senk du skal ha. Og de som sier det er behagelig å kjøre på lyver.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en tråd om en e-golf med 20" OZ racing innpå her, men husker ikke i farten hvem sin det var. Så iallfall bra ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke vil ha dekkstrekk kan du bare glemme å bruke 8.5"felg på de dekk dim der. Har selv 245/30-20 på a6 og da er det litt strekk. Det er også rimelig stivt å kjøre med. Uten å vite noe spesielt om mk7 så ville jeg anbefalt å heller kjørt med 19x8 med 225-235 brede dekk (avhengig av hva som evt vil/vil ikke subbe)

 

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

20" er altfor stort på Golf er min mening. Nå er det ofte slik at folk først bestemmer seg for størrelse og ikke design noe jeg mener er helt bakvendt. Ville heller hatt råe 18" enn ok 20" liksom, spesielt når man skal senke i tillegg. Men det er bare min ydmyke mening :)

 

Forresten e-Golfen Herr Ottesen sikter til: http://forum.vacn.no/showthread.php?277602-VW-Egolf-H-amp-R-DEEP-OZ-SELGES

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører 8x18 ET48 på disse grønne felgene. Det med 40/35 senk. Neste år skal jeg ha på 8.5x18 ET45. 225/40 gummi på begge.

Ser bra ut og er behagelig å kjøre på.

 

144847c3b5d95f7e83278281de8bc62a.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar:) Jeg har 18" som vinterhjul, så blir større på sommeren. Syns det er i minste laget.

Kan godt gå for 19 " også, bare lurte på om noen hadde noen bilder av 225/30 på 20x8,5". Var litt spent på å se hvordan det var:)

Syns absolutt ikke det var for stort med 20" på den e-golfen:) Og den blir jo lavere enn min siden han har justerbart. Min blir 25mm lavere enn den er nå:) (hvis noen har vært inne å sett)

Er så mye forskjellige dekk også. Noen strekker mer enn andre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer jo helt ann på utseende du skal gå for. Skal du ikke skamsenke tror jeg den vil se litt ut som på stylter med 20". Du kan jo prøve bildesøk på Google, det får du garantert opp noen som kjører oppsettet du ønsker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg skulle senke moderat og ikke "stance" hadde jeg valgt 7.5x18 med 225/40 og fått rette pene dekksider. I tillegg hadde jeg valgt så lavt ET så mulig evt spacere. Enkelt, cleant og ikke minst komfortabelt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer jo helt ann på utseende du skal gå for. Skal du ikke skamsenke tror jeg den vil se litt ut som på stylter med 20". Du kan jo prøve bildesøk på Google, det får du garantert opp noen som kjører oppsettet du ønsker.

 

Det blir Rotor-felgen i blank svart:)

Skal senke 40mm. Er jo en på forumet som har en vanlig Golf (ikke stv) som har 45mm senk og 20" Kleemann felger. Helt perfekt i mine øyne:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg skulle senke moderat og ikke "stance" hadde jeg valgt 7.5x18 med 225/40 og fått rette pene dekksider. I tillegg hadde jeg valgt så lavt ET så mulig evt spacere. Enkelt, cleant og ikke minst komfortabelt.

 

Det er jo det jeg har på vinterfelgene, og det er litt i minste laget syns jeg:) Men takk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mr.Vågen som hadde 20tom på E-Golf. Er bilder av den på forumet. Kjørt toruan med 20 og det var greit det men. En sikker kombo i 19 er i hvertfall 8.5x19 et45 med 215/35 hvis du skal senke en del.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mr.Vågen som hadde 20tom på E-Golf. Er bilder av den på forumet. Kjørt toruan med 20 og det var greit det men. En sikker kombo i 19 er i hvertfall 8.5x19 et45 med 215/35 hvis du skal senke en del.

 

Ja har sett den:)

Blir 40/40mm senk:) Så ikke veldig mye, men tror det holder:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som da lurer så har jeg funnet ut at det går med 20x8,5" ET45 med 235/30-20 dekk på Golf 7.

Helt ned til 40mm senk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.