Oslo omegntreff i høst/vinter 2016/17 ?

Anbefalte innlegg

Jeg foreslår, gjerne sammen med Drammens lokallag, treff der vi for eksempel kikker litt på treff-kalenderen til "Cars & Coffee".

Kanskje vi kunne møtes på deres arrangementer sammen med Drammen på Øvrevoll og sammen med Jessheim-medlemmene på Berger (v/tidl, Sharif) ut over høsten og vinteren ? Vi har vel alle sammen en viss generell bilinteresse og da er det artig å se andre merker også (?).

Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har ikke treff nå, kun i den varme halvparten av året?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel folk i vår klubb som kjenner til hvem som står bak Cars & Coffee-systemet og eventuell høst-/vinter-aktivitet.

Hvis vi tar kontakt, får vi avklart dette. På den annen side kan det jo hende at innspill fra oss vil kunne påvirke at deres aktivitet

ikke vil "ligge i dvale" helt til våren, men heller bli sporet til aktivitet, ved samarbeid mes oss. "Vinn - vinn" ? Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det i seg selv burde jo ikke være noe problem... CCAB ligger på facebook.

 

Men, selv cruising viste seg jo litt vrient for endel som virker å foretrekke å få alt servert i digitalt format og heller nyte kaffekoppen hjemme. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

....og ifølge facebook CCAB har de ikke treff i den kalde halvparten (som jeg skrev over). Det var derfor jeg tvilte på at forslaget til John var realistisk. Men for all del, det går jo an å prøve...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om noen vil holde i den ballen og ta kontakt med CCAB f.eks for å høre om vi skal gjøre noe sammen er de hjertelig velkommen til det. Min tid er litt knapp, så litt drahjelp i slikt er fint. :)

Dog la jeg ut treffplan for Oslo Lokallag i går, og jeg ønsker jo å se oppmøtet der før vi slår oss opp på andre meets. Da jeg vet at det har vært glissent i sommer og fjorårets vintersesong.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir ihvertfall et nytt ansikt som fast inventar i fra desember av :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.