1stk. 235/40/18 piggdekk ønskes kjøpt

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Jeg mangler desverre 1 stk. piggdekk for å få brukt mine vinterdekk en sesong til og ønsker derfor å kjøpe et brukt et for en billig penge.

Dimmensjon er 235/40/18.

 

Hvis det er noen som har ett eller to liggende ta jeg de gjerne for en billig penge nå før jul :-)

 

Takk!

 

--

Tor Martin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om så passer vel 225/40/18 også, så dersom det er noen som har dette liggende så ta gjerne kontakt - kan være enten pigg eller piggfritt :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at du må ha 2 like dekk (samme merke og sånt) på samme aksel for at det skal være lovlig.

 

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, godt poeng. Visste ikke at det var lovbestemt... Da er det nok mest aktuelt å kjøpe to dersom du ikke har et Continental piggdekk i str. 235/40/18 :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det gjelder et dekk, kan du evt sjekke dekkonline.com. sikkert billigere å kjøpe et dekk nytt enn 2 brukt. :)

 

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser de har kampanje på Byttdekk.com på Nokian Hakka 7 nå.

 

https://www.byttdekk.com/dekk/nokian/nokian_hakkapeliitta7/235-40r18/44244

 

Men husk at det ofte er lite som skiller mellom dekkbutikker online, og dra til den lokale dekkforhandleren.

 

Man må betale for dekkomlegg mm dersom man bestiller på nett, men tar man det hos en forhandler, gir de deg pris inkl. omlegg osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.