Verdi/Reperasjon av recaro stol understell

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Disse stolene er orginale recaro stoler, men jeg vet ikke fra hvilken bil. (mulig en eldre ford).

Stolene har blitt custom bygget om på understellet for å passe i s2 coupe. Ikke en svært bra eller gjennomført jobb, så er ikke noe å bruke. Jeg fikk dem slik, og har ikke brukt dem noe særlig.

Som dere ser så er det sveiset om osv..

Spørsmålet mitt er hvor mye slike stoler er verdt, nå tatt i betraktning at understellet må enten nytt eller bygges om på et vis.

Hvilke muligheter er det for å få tak i nytt understell på dem?

Noen som vet?

 

IMG_3154.jpg

IMG_3158.jpg

IMG_3152.jpg

IMG_3153.jpg

IMG_3155.jpg

IMG_3156.jpg

IMG_3157.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt vanskelig å se på bildene dine, men er ikke dette Recaroseter til Golf 2 da ? Har et sett selv i delskinn, men er en stund siden jeg har sett dem. El. justering kun opp og ned?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt vanskelig å se på bildene dine, men er ikke dette Recaroseter til Golf 2 da ? Har et sett selv i delskinn, men er en stund siden jeg har sett dem. El. justering kun opp og ned?

 

Som sagt, jeg vet ikke hvilken bil de stammer fra, men det kan være. men de har el justering opp og ned og frem og tilbake med ryggen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Recaro fra Corrado dette ser det ut som

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt, jeg vet ikke hvilken bil de stammer fra, men det kan være. men de har el justering opp og ned og frem og tilbake med ryggen

 

 

Recaro fra Corrado dette ser det ut som

 

Corrado hadde vel ikke frem og bak med ryggen? Eller tar jeg feil? De Golf 2 jeg har hatt med el.seter så var det kun opp og ned.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er 2 brytere på mine opp og ned og vipp på ryggen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det finnes recaro understell til s2/rs2 som kunne passet å byttet understellet med disse?

Altså, passer alle recaro understell på alle recro stoler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sveis på stolbein, etpar machende puffer, og et lite rundt bord laget av bilrelaterte deler, for eksempel felger, motorblokk osv... så har du etpar herlige lenestoler å bruke når du tar en kaffi / øl sammen med en bilkompis :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sveis på stolbein, etpar machende puffer, og et lite rundt bord laget av bilrelaterte deler, for eksempel felger, motorblokk osv... så har du etpar herlige lenestoler å bruke når du tar en kaffi / øl sammen med en bilkompis :)

 

Haha! det har blitt vurdert faktisk! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.