#1 Skrevet Desember 27, 2016 Hei! Disse stolene er orginale recaro stoler, men jeg vet ikke fra hvilken bil. (mulig en eldre ford). Stolene har blitt custom bygget om på understellet for å passe i s2 coupe. Ikke en svært bra eller gjennomført jobb, så er ikke noe å bruke. Jeg fikk dem slik, og har ikke brukt dem noe særlig. Som dere ser så er det sveiset om osv.. Spørsmålet mitt er hvor mye slike stoler er verdt, nå tatt i betraktning at understellet må enten nytt eller bygges om på et vis. Hvilke muligheter er det for å få tak i nytt understell på dem? Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 27, 2016 Litt vanskelig å se på bildene dine, men er ikke dette Recaroseter til Golf 2 da ? Har et sett selv i delskinn, men er en stund siden jeg har sett dem. El. justering kun opp og ned? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2016 Litt vanskelig å se på bildene dine, men er ikke dette Recaroseter til Golf 2 da ? Har et sett selv i delskinn, men er en stund siden jeg har sett dem. El. justering kun opp og ned? Som sagt, jeg vet ikke hvilken bil de stammer fra, men det kan være. men de har el justering opp og ned og frem og tilbake med ryggen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 27, 2016 Recaro fra Corrado dette ser det ut som 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 27, 2016 Som sagt, jeg vet ikke hvilken bil de stammer fra, men det kan være. men de har el justering opp og ned og frem og tilbake med ryggen Recaro fra Corrado dette ser det ut som Corrado hadde vel ikke frem og bak med ryggen? Eller tar jeg feil? De Golf 2 jeg har hatt med el.seter så var det kun opp og ned. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 27, 2016 Er 2 brytere på mine opp og ned og vipp på ryggen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 29, 2016 Noen som vet om det finnes recaro understell til s2/rs2 som kunne passet å byttet understellet med disse? Altså, passer alle recaro understell på alle recro stoler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 29, 2016 Sveis på stolbein, etpar machende puffer, og et lite rundt bord laget av bilrelaterte deler, for eksempel felger, motorblokk osv... så har du etpar herlige lenestoler å bruke når du tar en kaffi / øl sammen med en bilkompis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 29, 2016 Sveis på stolbein, etpar machende puffer, og et lite rundt bord laget av bilrelaterte deler, for eksempel felger, motorblokk osv... så har du etpar herlige lenestoler å bruke når du tar en kaffi / øl sammen med en bilkompis Haha! det har blitt vurdert faktisk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...