Mobilholder til bil, liten og diskrét - tips?

Anbefalte innlegg

Tenker av typen som kan klipses fast i luftventilene til varmeapparatet. Kjøpte en type, men den satt ikke veldig bra og jeg måtte ha av hele holderen for å få ut telefonen. Var av typen som er fjærbelastet, derfor tenker jeg heller på magnet nå. Testet en hos Teknikmagasinet og den hadde ikke sterk nok magnet til telefonen min, som er en HTC 10. Må kunne feste magnetplata bak beskyttelsesdeksel og enda være sterk nok til at telefonen holder seg der med en godt senket Passat som spretter litt.

 

Men vil en for sterk magnet risikere å ødelegge telefonen?

 

Kom gjerne med konkrete anbefalninger:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker Kenu Airframe.

Fungert helt perfekt på mine telefoner siden jeg kjøpte den.

Liten og lett, samt lett å ta av så fort gjort å gjemme om ønskelig.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme type som jeg alt har, og det fungerer ikke så godt i Passaten. Ventilene er altfor myke, telefonen for brei og fjæra for stram, sånn at det ikke er mulig å feste eller ta av telefonen på en lettvinn måte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likte løsningen, men 8-900,- for en mobilholder blir i stiveste laget. Må være mulig å snu 360° også - noe som kan sikkert er mulig med Brodit sin.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, Brodit sin sitter på kulehodet, så den kan snurres rundt som man ønsker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brodit sine har svært god kvalitet. Mytrendyphone.no er helt klart billigst på disse hvis du skal sjekke pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker brodit, koster litt, men funker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brodit sine har svært god kvalitet. Mytrendyphone.no er helt klart billigst på disse hvis du skal sjekke pris.

Der jeg sjekket pris:)

 

Men jeg må ha Aktiv for mulighet til å rotere den og justere vinkel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fadern har Brodit i sin Golf 6, men den sitter ved siden av spilleren. Lavprofil, diskrét og sitter sykt bra.

Den store fordelen med brodit, er at holderen skiftes ut med alle andre brodit-holdere. (La oss si at du har iPhone, og dama har Samsung? Eller at du flytter telefonholderen mellom biler?) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var helt klart noe fordeler, som f.eks at den kan festes utenom selve ventilen sånn at denne ikke trenger å stå oppe hele tiden (bruker aldri de i midten uansett). Det med å bytte ut bare en og en del, er det både fordeler og ulemper med:)

 

Ellers vurderer jeg denne, som blir i en helt annen enda av prisskalaen igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er varianten jeg endte opp med på min caddy da jeg ikke syntes det var noen fine og praktiske på markedet. Selve holderen tipper jeg er av tilsvarende den du kjøpte til lufteventilen. Lagde bare en tynn bit med alu som jeg festet sammen med den ene skruen til spilleren, så demonterte jeg holderen og festet denne til platen med en liten skrue. Liten og praktisk holder som tar lite plass. Holderen kan også roteres 360grader.

 

20170112_074738.jpg

 

20170112_074756.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var helt klart noe fordeler, som f.eks at den kan festes utenom selve ventilen sånn at denne ikke trenger å stå oppe hele tiden (bruker aldri de i midten uansett). Det med å bytte ut bare en og en del, er det både fordeler og ulemper med:)

 

Ellers vurderer jeg denne, som blir i en helt annen enda av prisskalaen igjen.

 

Ulempen med disse er at du må feste en magnet som alltid må stå på mobilen:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal isåfall limes på dekslet, så det er ikke noe problem for min del:)

Denne er fin:)

http://www.mytrendyphone.no/shop/kenu-airframe-universell-187401p.html

 

Tror jeg har min liggende fortsatt om du vil ha for 50kr?:)

Går vel ann å sende sånt som brev?:)

Er en sånn type jeg alt har, og som skrevet er den ikke veldig gunstig i min bil:(

Her er varianten jeg endte opp med på min caddy da jeg ikke syntes det var noen fine og praktiske på markedet. Selve holderen tipper jeg er av tilsvarende den du kjøpte til lufteventilen. Lagde bare en tynn bit med alu som jeg festet sammen med den ene skruen til spilleren, så demonterte jeg holderen og festet denne til platen med en liten skrue. Liten og praktisk holder som tar lite plass. Holderen kan også roteres 360grader.

Kanskje en idé å lage et slags feste selv og finne en holder jeg liker, ja. Da kunne jeg ha laget et feste jeg kan kile i sprekkene rundt ventilen, så unngår jeg å ha den åpen. Takk for innspill:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.