Hva er rett dekkstr. på reservehjul T5-T6?

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Da vi handla varebilene bestilte vi med 18" sommer, har etterkjøpt 18" vinter også til begge. Men da fulgte det ikke med reservehjul, bare slik skum/kompressor, men det hjelper jo ikke om det blir stort hull eller flærre i dekket. Har kjøpt reservedekk opphenget, men lurer jo på hvor stort dekk det er plass til oppunder bilene bak, tenker 17" med rett rulleomkrets, vil det få plass og isåfall hvilken dekkstr?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sørg for at felgen dere velger går over bremsene forran. Har dere 180hk eller 204hk så må det være 17" felg på minimum. Hvilken dekkdimensjon og felgbredde som det er plass til vet jeg ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Da vi handla varebilene bestilte vi med 18" sommer, har etterkjøpt 18" vinter også til begge. Men da fulgte det ikke med reservehjul, bare slik skum/kompressor, men det hjelper jo ikke om det blir stort hull eller flærre i dekket. Har kjøpt reservedekk opphenget, men lurer jo på hvor stort dekk det er plass til oppunder bilene bak, tenker 17" med rett rulleomkrets, vil det få plass og isåfall hvilken dekkstr?

 

 

Passet ikke de orginal 17" dere fikk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passet ikke de orginal 17" dere fikk?

 

Hei Martin.

 

He he, junior har ikke prøvd på T5'n og jeg har T6'n på service idag, der monterer de reservehjul holderen under og forhåpentligvis dekket jeg kjøpte av deg. Husker ikke dim, men jeg syns dekkene så veldig brede ut he he. Time will show, tenkte jeg skulle sjekke litt her før jeg eventuellt får den telefonen fra Møller jeg ikke vil ha, ha ha"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo original hjulene, 17" 235.55x17 på stål. samme som ligge runder under på min T6

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo original hjulene, 17" 235.55x17 på stål. samme som ligge runder under på min T6

 

Hei igjen Martin.

 

He he, da er nok alt i skjønneste orden!

 

PS: fikk du sjekka litt mere rundt 21" til Audi'n ? Tenker på de Niche felga eller andre som blir råe på bilen ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Passet smack under bilen. !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.