Vårmønstringen 2017 (ikke på Lagunen i år)

Anbefalte innlegg

Fant dette på en FB-gruppe jeg er medlem i (nå i kveld):

 

Da har vi hatt årets første møte i Motorklubbene i Bergen.

Kristihimmelfarts dag 25. Mai 2017 er det klart for vårens store eventyr, Motorklubbene i Bergen sin Vårmønstring.

Lagunen, hvor vi har vært i mange år skal i gang med store forandringer utvendig med mye byggeaktivitet. Derfor blir det ikke mulig å ha Vårmønstringen her hverken i 17 eller 18.

Men etter mye leting og vurdering av alternativer har vi funnet et nytt sted som vi tror skal bli minst like bra, nemlig BERGEN TRAVPARK I ÅSANE!

Her er det mye bedre plass både for både publikum og utstillere og for først gang får vi også plass til både delemarked og firmastands. Kansje får vi også laget til noe for de minste med hoppeslott eller lignende?

Området er meget vel egnet og har tidligere vært brukt til flere typer arrangemanger både motorelatert (bla Right On) og konserter.

Banedekket er fast og fint og blir hverken gjørmete eller støvete.

Portene åpner klokken 10 som alltid og premieutdeling blir klokken 1430! Vi ønsker alle hjertelig velkommen!

 

Det blir jo noe annerledes, men kanskje en god anledning til å vise seg litt bedre fram enn under taket på parkeringshuset på Lagunen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jo være bedre der ute?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då er det bare og bestille sol og få drad fram polersings maskin :D

 

Gler meg :) Godt det er litt seint i år, trenger det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm : klø :

 

Får håpe det er like fint vær heeeeeelt der ute som det har vert på lagunen i alle år! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer det påmeldingsliste.?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer det påmeldingsliste.?

 

sikkert i slutten av april eller midten av mai! hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer en påmeldingsliste et par dager før :-) Neida!!

 

Jeg lager en egen tråd når det nærmer seg. Jeg får alltid en mail av gjesteklubb kontakten en stund før :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe mer info på påmelding?;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.