Luft menge måler til Audi S2 ?

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen i område som har en orginal luftmengemåler til en Audi S2 som jeg kan låne?

 

Det har seg slik at bilen har VEMS og uorginalt luftfilter o.l. så for å få det itl å se litt mer orginalt ut på EU kontroll så ønsker jeg å monetere tilbake lufttilterkasse men mangler orginal LM.

 

Jeg ønsker å låne en i noen dager og den trenger ikke virke bare se i orden ut, evt så ønsker jeg å kjøpe en defekt slik.

 

 

 

0280213007-caudalimetro-audi-s4-s6.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har liggende, men ikkje heimatt før uti neste uke, så om du fortsatt er på utkikk då er det en mulighet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har liggende, men ikkje heimatt før uti neste uke, så om du fortsatt er på utkikk då er det en mulighet...

 

Ja det går kanskje men jeg skal på EU tirsdag den 14 altså i neste uke, men da vet jeg i så fall at noen i nærheten har så får vi se hva som dukker opp. Ligger den slik til at Stig kunne funnet den?

 

Har du en som du ikke trenger selv eller som er defekt også kanskje? for jeg tenkte å lage til noe permanent så kan det bare stå montert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om den ligger på Møvik, så skal jeg der i kveld, og kan ta med hjem.

 

Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått lånt meg en til EU kontrollen nå ;)

 

Men jeg er fortsatt på jakt etter en som er defekt eller som ikke brukes som jeg kan kjøpe billig for å ha stående i bilen permanent. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E d ikkje bare å sette i en rørstuss istedet då? Evt male svart matt om du vil ha org look

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en jeg ikke vet tilstand på :)

Åpent for ett vettug bud:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E d ikkje bare å sette i en rørstuss istedet då? Evt male svart matt om du vil ha org look ��

 

Jo det er jo sikkert det men det hadde vert greit med elektronikken på toppen så kan ledningen stå koblet i... Men må først få den EU ok nå så kan jeg ta det på sikt, måtte bestille to bremsecalipere bak for handbrekk funksjonen virket ikke på noen av de : oppgitt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en jeg ikke vet tilstand på :)

Åpent for ett vettug bud:)

 

Ja det var det da...hadde vel egentlig tenkt å få tak i en som var konstatert defekt til sånn "skrap pris" for det har liksom ikke så mye for seg å betale for en som er bra da den ikke skal brukes. Men en hundrings + frakt kan du få. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.