Vestfold: Bilen min er blitt vestfolding

Anbefalte innlegg

Siden jeg, som de aller fleste av oss, har opparbeidet med et aldri så lite forhold til coupeen gjennom de to årene jeg har hatt den tenkte jeg å høre om det er noen som kan se til at den blir tatt vare på i nye hender :)

 

Bilen ble hentet av en 19 åring fra Larvik på kaia i Moss igår kveld og håper den får noen gode år til på andre siden av fjorden og at den nye eieren er fornøyd og slipper store problemer med den. Har et par ting som skal ettersendes til den nye eieren og skal nok slenge med et Treffpunkt eller fem og en innmeldingsblankett ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oj..ja han må vi få lura med i lokallaget syntes jeg! Pen bil han har fått seg da. Vet du hvor han kommer fra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke nøyaktig hvor, men det kan jeg jo finne ut av.. Eneste jeg vet er at han bor i Larvik, men det er jo forsåvidt lite konkret ;) Må få han med i lokallaget ja : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal vi holde øre og øyne åpne, regner med Thomas jakter den ned siden har bor veeldig nærme Larvik :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få bilnr og sted/navn så er vi igang....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiltnr er iallefall NE 87008 og han som kjører den heter Glenn(?), husker ikke etternavnet i farta.. Kjennetegn på bilen er steinsprut av den ekstreme arten på panseret, "www.nordicaudi.com" klistremerke nederst i frontruta og kamei ( fysjom ) grill..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg så den i stad!

bare så det er sagt.. :P

 

la merke til klistremerket nederst i frontruta ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er den på veien fortsatt iallefall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

observert av meg også... fete felger da...! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, hjulene passer fint på bilen syns jeg.... Desverre så har den nye eieren fått litt å stri med som jeg ikke var klar over ved bilen :(, så ta han godt imot i lokallaget om/når han melder seg inn..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.