Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er det noe liv i lokallaget for Østfold ?

Kanskje vi kan få til et lite vårtreff eller noe, er nylig tilflyttet Fredrikstad/Kråkerøy og det virker jo som et område med endel bilinteresse. Hvordan er det rundt om i distriktet, noen aktive medlemmer ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde lyst å spørre om det var noe liv her selv når jeg så innlegget ditt. Det ser ut til at det er en stund siden forrige innlegg :) jeg har vært medlem i klubben flere år tidligere, men det ble et par års pause så da mistet jeg visst profilen min. Jeg er nylig tilflyttet fra vestlandet og hadde gjerne møtt opp på et slags treff selv om ikke jeg har noe særlig spesiell skute å vise frem. Indre østfold holder jeg til i da, men kjører daglig til fr.stad.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært noen rolige år her desverre, vi har gjort flere forsøk på å skape aktivitet, men interessen virker som er for lav. Vi har egentlig fast treff ved toys'r'us i Sarpsborg en fast søndag i måneden, men er vel et par år siden vi siste 2-3 som var igjen var der sist :( jeg vet det er endel aktive medlemmer, så trist at det er så få som møter opp.

Jeg har gått å tenkt litt i det siste selv faktisk, om vi skulle prøvd en gang til nå som våren er i annmars, alltid lettere da, så jeg er med på ballen om å prøve å dra igang noe igjen :)

 

Hilsen ledern i Østfold :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Følger med her :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott hvis dere får på plass et vårtreff. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt action ble det : smil :

Vi kan jo la statusen stå litt så kjører vi igang en liten avstemming å ser når det nærmer seg mai ? Hva tror du om det Alexander?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer gjerne pendlene ifra Oslo en tur jeg :) er jo trossalt fra Østfold opprinnelig ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det passer så kommer nok jeg også en tur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke se bort fra at jeg tar turen og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer det så kommer jeg og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett lite forslag til vår treff dato og sted :) Lørdag 29.04.2017 eller Søndag 07.05.2017 ved Tune vannet i Sarpsborg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Moro at det er interesse for treff! :) men snakker vi om to forskjellige typer treff nå? Når det ikke har vært nok aktivitet for å ha lokallagstreff på flere år, så er det kanskje litt mye å bite over å starte med et stort treff å be inn hele klubben..? :o absolutt ikke meningen å være partybrems, men skal vi hvartfall prøve å få i gang et par tre lokallagstreff først, og evt planlegge litt? :) om det vil komme medlemmer som ikke hører til lokallaget er det selvfølgelig åpent for det! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom gjerne til Oslo på treff om dere vil også, så skal vi fra Oslo komme ned å besøke dere om dere river i gang noe. Trenger ikke være noe stort heller. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En felleskjøring fra Østfold til Oslo burde jo la seg gjøre :) har ikke hatt for mye aktiviteter tidligere, så det må vel være noe som kan friste :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kjører jo annen hver Mandag i Lørenskog, men som nevnt lenger opp, så dukker jeg gjerne opp i Østfold en tur ;) Sammenslåing av litt treff også er aktuelt for min del, jeg dukker bare opp å smiler pent :D hæhæ

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Moro med så mye interesse som våkner til livs :) jeg vil gjøre alt jeg kan for å bli med enten det er rånerekke på Esso eller samkjøring hvorsomhelst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tips er å sette opp fate datoer, med klokkeslett og plass. I Drammen kjører vi onsdag hver 14. dag, noen ganger er det ingen der andre ganger klarer jeg ikke holde tellinga. Men erfaringsmessig så dukker folk opp når tilbudet er.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Østfold lokallag har hatt fast 1.søndag hver måned, kl 18 på toys i mange år, så alle datoer er jo "satt" der.. Men det hjelper ikke når folk ikke møter opp.. Har stått alene på treff ganske mange ganger.. Det hadde vært moro å få litt liv i lokaltreffene igjen, og det er selvfølgelig åpent for å bytte dag om det passer flere bedre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo være greit om aktivitetstråden blir oppdatert med datoer og klokkeslett da, slik at folk er klar over det. Se hvordan det ser ut på Drammen sin side, mest jeg som har innlegga der, men det dukker opp folk.

 

a89cdfd945af1c61c410f60e25eef276.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne har jeg oppdatert senere i tråden, da jeg ble nektet moderatorrett av en støvel av en lokallagsansvarlig etter jeg ble leder. Og alt måtte foregå på pm via han. Det i kombinasjon med at ingen lenger møtte opp og det var mye å drive med privat har det ikke blitt noe.. Skulle gjerne slettet og rydda litt, og gjerne hatt full plassen på treff igjen også, du fikser det også du da vel? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du burde jo få mulighet til å moderere tråden under lokallaget ditt, det har vi i Dramme. Så sletter gamle tråder om klubbkvelder hver gang jeg starter en ny for innegående år. Ser jo på Østfold sin så er jo de fleste trådene startet for snaue 10 år siden, det er greit med no blanke ark da.

 

Og kommer du ikke igjennom med lokallagsansvarlig i hovedstyret, så finnes det andre du kan kontakte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok ikke lokallagsansvarlig vil sette seg på bakbeina om Alexander vil dra i gang noe og ønsker moderatormuligheter. Send Bakke en PM om det ønskes.

Vi i hovestyret oppfordrer til mer aktivitet i lokallagene, så kjør på :)

La oss få Østlandet opp og tilbake til gamle høyder igjen! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tvilsomt meg han refererer til, men jeg er veldig positiv til det. Tlf mitt står i signatur, bare å ringe eller sende sms. Litt lettere å få tak i meg der for tiden da det går endel tid til flytting :)

 

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er vel flere fra Drammen/Bærum som kan slenge oss i bilen og ta en sveip nedover en og annen gang i ny og ne : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.