Vestlandstreffet 2017 - Utstilling på søndagen?

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Nå som dato er spikret og banen er leid ønsker vi å sjekke litt ut hvordan folk stiller seg til å bli med på et utstillingstreff på søndagen. Vi er litt avhengig av å vite at det ikke bare blir vi i Haugesund som stiller opp med objekter å stille ut, da det fort kan bli litt lite bil å se på :)

 

Da dette blir dagen etter banekjøringen ser vi for oss å ordne det til slik at det går ann å campe dersom folk er interessert i å få med seg dette. Gi oss gjerne en tilbakemelding om hvorvidt dere er interessert i bli i Haugesund begge dagene. Campingplassen vi tenker på tilbyr blant annet hytter som man kan overnatte i.

 

Jeg håper at vi kan få med flest mulig biler og folk på begge dagene! Her kan det potensielt bli god grillmat og masse kjekke folk på campen ! :)

 

Svar oss i denne tråden om DU har lyst til å bli med på begge dagene og om du ønsker å stille ut bil ! :)

 

PS: Det blir opprettet en egen tråd for forhåndspåmelding på banekjøringen: smil :

 

-Magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok med på utstilling såfremt Golfen er noenlunde klar til da, og sosialiteter dagen før - men tar overnattingen hjemme :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ka dato blei da:)?

 

såg det nå:):P

 

eg e me: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Banekjøring er lørdag 6.mai, og eventuelt utstilling søndag 7.mai :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du mente vell lørdag 6. Og søndag 7. Mai magnus? : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oooops ! Godt du passe på Kjetil, blanda godt der : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver å få med meg dette treffet, men har ikke bil til banekjøring. Og en gammel sliten Passat med rust i hjulbuer er ingenting å stille ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med utstilling på lørdagen?

 

Kjekt å kunne se litt av begge deler, kanskje lettere og å få god oppslutning om man kan lokke med mye å se på de timene det varer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke så egnet å ha utstilling der samtidig pga begrenset plass, sist det var banekjøring der med klubben så tok de som skulle på banen opp all plassen.

 

Samt at det kan vel bli litt mye å holde styr på både banekjøring og utstilling/bedømming/premiering samtidig vil jeg tro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Haakon sier så er nok ikke det en godt egnet plass desverre :(

 

Men, noen flere som vil gi oss en liten tilbakemld om de ønsker å bli med ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo kansje snika inn ein tråd hos både stavanger og bergen, på deres lokallag sider? :D mulig vi får litt mer respons da? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er igang med å legge ut på "Treff" siden, har lagt ut på FB sidene til både Bergen og Stavanger lokallag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det kommer en god gjeng både fra Bergen å Stavanger da=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepphepp! Noen flere som vil ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det står i nyhetsbrevet fra vacn at det blir go-cart kjøring også?: rolleyes

Stemmer dette eller er det en missforståelse?:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel bare at det er go-kart banen som er booket, altså til banekjøring for medlemsbilene. Ikke for å kjøre go-kart...

 

Årabrot er en go-kart bane, ikke en "fullsize" som rudskogen/våler etc.

 

Fra sist vacn treff på den banen:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe mer info ute eller? 1måned til nå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe mer info ute eller? 1måned til nå

 

Banen er bekreftet.

 

Ikke så mye folk til å lage et treff søndag ser det ut som, men mulig å hatt noe etter bankjøring lørdagen..

 

Skal sjekke litt hva vi trenger av folk på banen, tidligere har det kun vært teknisk.

 

Vi kan sammles etter påsken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange fra de forskjellige lokallagene har tenkt til å kjøre ? :) Er ikke så lenge til nå: rock :

 

Lufter S4'en utpå selv :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiver RS2'en utpå tenkte eg:) Håper flere møter opp å vil kjøre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir i tilfelle en tur ned på lørdagen for min del. Er jo ikkje så veldig lang tur sånn sett :)

 

Men blir nok ikkje banekjøring på meg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir med på banekjøring med S6´en. Stiller med prosjektet : 1986 Scirocco Rieger GTO på utstilling ( hvis det er mulig å få henger den helgen ) Mulig jeg også stiller et par sciroccoer til bare for å få opp volum :-) Har også en golf mk1 som kan stilles dersom den ikke er solgt før utstilling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja må komme ned med nye s4'en Sven Are!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.