Anbefalte innlegg

Har vi noen kjørerute før grill osv?

En tur å se på kyr på frei kanskje? :)

Vi kan jo diskutere d på kaia men vi har jo råne ruta + frei da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, da hadde vi en hyggelig aften med grilling på "barnebasen" på nordlandet. Været holdt seg tørt og vi fikk sladret litt og spist grillmat.

Til tross for alle interesserte var vi totalt 3 medlemmer tilstede (regner da ikke med min bror som dro på fylla ganske kjapt etter oppmøte).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere enn det var på grilling for noen uker siden iaffal... :)

 

Jeg jobber med å få skilter på gullet i mellomtiden..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får håpe at dere som møtte opp koste dere da i allefall! Skulle gjerne vært der selv også, men her sitter jeg i Nordlenangen istede... men vi hadde grilling på dekk igår vi også ;) Koste oss, selv om jeg aller helst skulle vært med på arrangementet i "hæmbygda" igår :)

Hva med å prøve noe av det samme opplegget litt senere, utpå høsten en gang?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må si at jeg er skuffet over at det var så lite frammøte. Ikke at jeg var der selv, men jeg var da heller ikke medlem av denne fantastiske klubben på det tidspunktet. Men, når till og med Frank Stabben (lokal opelråner) greier å arrangere et treff for en så sær bil som opel, som faktisk ble en suksse (vanskelig å innse det, men det er faktisk sant), bør alle vwaudi entusiaster stille opp for litt lokalt hyggelig sammvær til ære for det de liker best. Nemlig VW og Audi!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opelguttær er det MANGE av i KrSund da. Opeltreffa deroppe er legendariske.

 

I tillegg gjelder det å treffe når det gjelder dato..

 

Det er forresten langt mer Opel-klubb medlemmer enn VW-Audi medlemmer i KrSund. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har vell et poeng der.

På tide å gjøre noe med det kanskje :D

Det er jo helt sikkert like mye golf f.eks i kristiansund som opel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, dere er inne på noe der gutter...

Men jeg har lagt merke til en ting her i byen, det begynner å rulle svært mye Audi på veiene, særs lettere stylet 80'er... Men problemet ligger vel i det at det er på langt nær alle som er medlemmer i klubben. Hadde alle med VW/Audi her i Kristiansund vært medlem i klubben, så skulle vi nok fått til et eller annet! :)

Vi har jo allerede prøvd å få til et lite treff i byen for å profilere oss litt, for kanskje å få med flere aktive og/eller nye medlemmer. Men når vi engang ikke støtter opp om vårt eget prosjekt selv engang så blir det så som så :(

Bedre lykke neste gang! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mr. Opel aka Stabben spurte meg forøvrig for en stund siden om vi muligens kunne tenke oss å arrangere noe sammen med dem....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg Audi nå og vil gjerne være med på neste treff eller cruise-night eller hva det skal være (er fra Kr-sund). Synes også at disse Opel-treffene får mye oppmerksomhet her i byen. Hadde vi fått samlet halvparten så mange VAG-biler som det bruker å være Opler hadde det blitt bra tror jeg.

 

Er jo fryktelig mye Golf og Audi her i byen fra dag til dag, men hvor mange som er med i VACN aner jeg ikke.

 

Har ikke lest hele tråden, men hvordan gikk det med cruise-night'en som tråden ble startet med? Dårlig oppmøte?

 

Skulle jo fått til noe slikt før snøen daler ned i alle fall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle jo fått til noe slikt før snøen daler ned i alle fall.

 

Jepp, hadde ikke vært så dumt det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, hadde ikke vært så dumt det :)

 

Når jeg tenker meg om så kjører faktisk mesteparten av kollegene mine VAG også.. Så om noen av dem blir med så :)

 

1 stk Golf IV 05' sort med sportspakke og 1.6

1 stk Audi fra 94 ca (vedkommende har også en Golf III)

1 stk Skoda Octavia (nesten VAG da) 2000 med 1.9 TDI

1 stk Porche (ikke VAG, men tysk) 924 fra midten av 80-tallet.

og meg da, med 1 stk Audi A4 2.0 2001.

 

Vi alene har jo kunne slått rekorden på 3 stk oppmøte :) Var en runde rundt byen i går etter at jeg posta, og det krydde formelig av Audier.. En del BMW og Honda også, men mye Audi..

 

Har VACN noe form for "flyers" eller klistremerker til siderutene eller noe som kunne fungere som reklame? Burde fått produsert noe slikt en plass. Et lite merke, navn/URL og kanskje et lite karrikaturbilde av en Audi eller VW..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folk som kjører VAG er det mer enn nok av, det er bare interessen for å være med på å arrangere noe som mangler!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folk som kjører VAG er det mer enn nok av, det er bare interessen for å være med på å arrangere noe som mangler!

 

Hør hør!

 

(sutremodus jeg)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.