#1 Skrevet April 4, 2017 Nå er sommeren snart her og endel har allerede lagt om til penhjula. Hadde vært fint med ett treff igjen for å se nye fjes og gamle kjente. Oslo har treff på mandager og Drammen på onsdager, så mitt forslag er tirsdager som i gamle dager. Har skjønt at det er god plass utenfor BurgerKing i Vestby? Mvh Nestleder i Follo Lokallag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2017 Vil det tirsdag samme uke? Eller må jeg ta sats på treff tre dager på rad :-P Sent fra min E6653 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2017 Vil det tirsdag samme uke? Eller må jeg ta sats på treff tre dager på rad :-P Sent fra min E6653 via Tapatalk Godt spørsmål. Tenkte at alle hadde treff hver uke. Vi hadde vel tirsdager i partallsuker tidligere, men nå er alle muligheter åpne for å justere dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2017 Hadde kanskje vært kjekt om det hadde vært 2 treff ene uka og ett treff neste uka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 12, 2017 Jøjje meg, aktivitet i lokallaget jo! Vi hadde vel treff en tirsdag i mnd, før det rant ut i sanden, nå sist, da annenhver uke ble litt ofte. Men vi kan gjerne prøve med treff hver partallsuke igjen!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 13, 2017 Når blir da neste treff? Kan vel se på oppmøte om det blir hver 14de dag eller 1 gang pr mnd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 13, 2017 Kremt, ser nå i kalenderen at det var oddetallsuker, så for å fortsette i gammel vane, så blir da første treff nå 25. april. Vi hadde som du skriver treffene på Burger King i vinterhalvåret. Ellers pleide vi å møtes bak Shell 7-Eleven Vestby når det var bra vær, da det er god plass til å møtes mange og en platting med sitteplass til mange. (+at jeg da kan årne kaffe til de som kommer) Når blir da neste treff?Kan vel se på oppmøte om det blir hver 14de dag eller 1 gang pr mnd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 14, 2017 Corradongen fraktes med NAF til hellakkering nå i morgen så med litt hjelp til å rette på det nye eksosanlegget og få motor til å gå rent så slipper jeg å kjøre Golf til treff i sommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 14, 2017 Er det da slik å forstå at det blir lokallagstreff 25. april bak Shell 7-Eleven Vestby hvis det er bra vær? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 14, 2017 Yes, vi kjører på! Tirsdag 25. april klokken 20.00 på plattingen bak Shell 7-Eleven i Vestby! Er det da slik å forstå at det blir lokallagstreff 25. april bak Shell 7-Eleven Vestby hvis det er bra vær? Fett Robin! Corradongen fraktes med NAF til hellakkering nå i morgen så med litt hjelp til å rette på det nye eksosanlegget og få motor til å gå rent så slipper jeg å kjøre Golf til treff i sommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 14, 2017 Yes, vi kjører på! Tirsdag 25. april klokken 20.00 på plattingen bak Shell 7-Eleven i Vestby! Flott! Takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...