Anbefalte innlegg

Nå er sommeren snart her og endel har allerede lagt om til penhjula.

Hadde vært fint med ett treff igjen for å se nye fjes og gamle kjente.

 

Oslo har treff på mandager og Drammen på onsdager, så mitt forslag er tirsdager som i gamle dager.

Har skjønt at det er god plass utenfor BurgerKing i Vestby?

 

Mvh

Nestleder i Follo Lokallag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil det tirsdag samme uke? Eller må jeg ta sats på treff tre dager på rad :-P

 

Sent fra min E6653 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil det tirsdag samme uke? Eller må jeg ta sats på treff tre dager på rad :-P

 

Sent fra min E6653 via Tapatalk

 

Godt spørsmål.

Tenkte at alle hadde treff hver uke.

Vi hadde vel tirsdager i partallsuker tidligere, men nå er alle muligheter åpne for å justere dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde kanskje vært kjekt om det hadde vært 2 treff ene uka og ett treff neste uka?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøjje meg, aktivitet i lokallaget jo! : eek :

 

Vi hadde vel treff en tirsdag i mnd, før det rant ut i sanden, nå sist, da annenhver uke ble litt ofte. Men vi kan gjerne prøve med treff hver partallsuke igjen!? : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når blir da neste treff?

Kan vel se på oppmøte om det blir hver 14de dag eller 1 gang pr mnd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kremt, ser nå i kalenderen at det var oddetallsuker, så for å fortsette i gammel vane, så blir da første treff nå 25. april.

 

Vi hadde som du skriver treffene på Burger King i vinterhalvåret. Ellers pleide vi å møtes bak Shell 7-Eleven Vestby når det var bra vær, da det er god plass til å møtes mange og en platting med sitteplass til mange. (+at jeg da kan årne kaffe til de som kommer) :)

 

Når blir da neste treff?

Kan vel se på oppmøte om det blir hver 14de dag eller 1 gang pr mnd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Corradongen fraktes med NAF til hellakkering nå i morgen så med litt hjelp til å rette på det nye eksosanlegget og få motor til å gå rent så slipper jeg å kjøre Golf til treff i sommer : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det da slik å forstå at det blir lokallagstreff 25. april bak Shell 7-Eleven Vestby hvis det er bra vær?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yes, vi kjører på! Tirsdag 25. april klokken 20.00 på plattingen bak Shell 7-Eleven i Vestby! :)

 

Er det da slik å forstå at det blir lokallagstreff 25. april bak Shell 7-Eleven Vestby hvis det er bra vær?

 

Fett Robin! : rock :

 

Corradongen fraktes med NAF til hellakkering nå i morgen så med litt hjelp til å rette på det nye eksosanlegget og få motor til å gå rent så slipper jeg å kjøre Golf til treff i sommer : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yes, vi kjører på! Tirsdag 25. april klokken 20.00 på plattingen bak Shell 7-Eleven i Vestby! :)

 

Flott! Takk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.