#1 Skrevet April 10, 2017 Noen som vet hvordan kromlistene nederst på dørene/støtfangere er festet på Passat B8 GTE? Ønsker å lakkere/foliere dem i bilens farge. Er for mye krom på bilen etter min smak. Mvh Per 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2017 Noen som vet hvordan kromlistene nederst på dørene/støtfangere er festet på Passat B8 GTE? Ønsker å lakkere/foliere dem i bilens farge. Er for mye krom på bilen etter min smak. Mvh Per Sikkert med lim. Sånn var det hvertfall på min B6. Når jeg skulle lakkere døra, så måtte jeg kjøpe nye lister for de klarte ikke å feste de godt nok igjen med det limet som satt igjen:s 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2017 Sikkert med lim. Sånn var det hvertfall på min B6. Når jeg skulle lakkere døra, så måtte jeg kjøpe nye lister for de klarte ikke å feste de godt nok igjen med det limet som satt igjen:s Regner med at de er limt ja. Får ta en tur innom forhandler og sjekke litt priser etter påske. De er vel ikke akkurat gratis tenker jeg.... 💸💸 Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 27, 2017 Regner med at de er limt ja. Får ta en tur innom forhandler og sjekke litt priser etter påske. De er vel ikke akkurat gratis tenker jeg.... Sent fra min SM-G935F via Tapatalk På min kosta det 600 pr list Og er 4 lister, på B6 hvertfall. Jeg trengte heldigvis bare 1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...