Ta av kromlister på Passat B8

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan kromlistene nederst på dørene/støtfangere er festet på Passat B8 GTE?

 

Ønsker å lakkere/foliere dem i bilens farge. Er for mye krom på bilen etter min smak. :)

 

Mvh

Per

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvordan kromlistene nederst på dørene/støtfangere er festet på Passat B8 GTE?

 

Ønsker å lakkere/foliere dem i bilens farge. Er for mye krom på bilen etter min smak. :)

 

Mvh

Per

 

Sikkert med lim. Sånn var det hvertfall på min B6. Når jeg skulle lakkere døra, så måtte jeg kjøpe nye lister for de klarte ikke å feste de godt nok igjen med det limet som satt igjen:s

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert med lim. Sånn var det hvertfall på min B6. Når jeg skulle lakkere døra, så måtte jeg kjøpe nye lister for de klarte ikke å feste de godt nok igjen med det limet som satt igjen:s

Regner med at de er limt ja. Får ta en tur innom forhandler og sjekke litt priser etter påske. De er vel ikke akkurat gratis tenker jeg.... 💸💸

 

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at de er limt ja. Får ta en tur innom forhandler og sjekke litt priser etter påske. De er vel ikke akkurat gratis tenker jeg....

 

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

 

På min kosta det 600 pr list : eek : Og er 4 lister, på B6 hvertfall. Jeg trengte heldigvis bare 1 :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.