Gateslicks fra westlake vs r888

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd gateslicks fra westlake https://www.semislicks.no/butikk/semislicks til gripkjøring og har noen meninger om hvordan de er sammenlignet med fex Toyo R888?

 

Prisforskjellen for 4 stykk er ca 4000 for Westlake og 11500 for R888.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke prøvd de selv, men stod å vippet mellom Westlake, Zestino og Nankang NS2-R når jeg skulle handle. Alle er i ca samme prisklasse, og tilfeldigheter gjorde at det landet på Nankang. Men hadde vært moro å sett flere sammenligninger på de :)

Leste endel rundt erfaringer før jeg handlet, og R888 er vel jevnt over bedre, men spesielt på lettere biler er det mye gode erfaringer med de billigere, men virker som høyere vekt oftere overoppheter dekkene.. Men det har jeg jo bare lest, så spent på å prøve selv :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har veldig gode erfaringer med ns2-r på min Golf 1. På en så lett bil vil jeg si de er helt opp der med r888. Forskjellene merker man nok mer på tyngre biler som Alex nevner.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noken som har erfaring å dele? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Noken som har erfaring å dele? 

 

Prøvd westfake dekk på rudskogen på den blå da jeg hadde et sett liggende i garasjen når R888 dekka ble tomme. Det var helt J#*%ig å kjøre på. Var 0 feste ift toyo dekka. Derimot kan jeg varmt anbefale federal rsr 595. De er bra ift pris. Kjører nå på r888r og det er helt konge dekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.