Vossen CV3 10.5" ET30 285/20R20 2011 Audi A5 coupe quattro

Anbefalte innlegg

Vossen CV3 10.5" ET30 285/20R20 til 2011 Audi A5 coupe quattro

 

Lurer rett å slett på om dette vill passe? står på org S-line understell nå ikke så bekymra bak, blir det trangt foran ? noen erfaring? er et sett brukte dekk/felg jeg har sett på. takk for svar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Jeg har erfart nå gjennom masse søk og tester felger og dekk til min bil. Har nå montert Avantgarden Enzo 10,5/21 et 43 på alle fire, men foran måtte det spaces ut med 7m.m på grunn av store calippere. Jeg mener og tror at det vil passe også foran. Har større hjulbuer du på A5 også mener jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde 11x20 ET28 med 285/25x20 i alle 4 hjørner på min 2010 A5 Coupe uten noen subbing på coilovers. Ingen problem det der. Antar du skal ha 25 profil på dekkene og ikke 20 slik det står ? Bedre plass foran en bak :) Ligger endel bilder i tråden min om du lurer på hvordan det blir :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brutter`n kjørte 285/30-20 med 10.5x20 ET30 på usenka A5, funka gull det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada blir annen dekk dim, bare det står 285/20 på felgene nå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada blir annen dekk dim, bare det står 285/20 på felgene nå��

 

Skal ikke være skråsikker, men tror ikke 285/20 20 finnes, så ta en tur ut og se på dekksidene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.