Anbefalte innlegg

Audi A6 2,4 quattro 2006.

 

Ja, her er enda en fornøyd audieier, som viser det klart og tydelig.

Hjelper sikkert ikke bare å bytte dører der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he denne la jeg ut tidligere i dag under: finn tråden.

 

syns litt synd på han og prisen er jo spinnvill

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... 12 års rustgaranti... hva betyr det?? garantert rust etter 12 år ?? så slik sett er den jo langt innafor :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er vilkårene for 12 års gjennomrusting?

 

Bilen i annonsen er jo 11 år og har hull i dørene, hvorfor får han ikke dette fikset?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er vilkårene for 12 års gjennomrusting?

 

Bilen i annonsen er jo 11 år og har hull i dørene, hvorfor får han ikke dette fikset?

 

Vi kjenner jo ikke forhistorien her da... det er en del betingelser i rustgarantien.. blant annet dekker de ikke om lakkskadene dekkes ytre påvirkninger, så om rustdannelsen har begynt i et hakk i lakken så vil de vel sikkert prøve å vri seg unna... ( når det er sagt er det vel vært en del misnøye med hvor vriene de er med garantien, og rusta på den bilen der er på de typiske stedene for gnissing av lister / baklykt )

 

Som en liten avsporing: Min stefar kjører en 2003 model Subaru, på service oppdaget verksted mye rust på travers. De foreslo selv å bytte dette kostnadsfritt, da de mente at selv om bilen var langt over garanti tid, var rust skadene så betydelige at det ville bli mangel på neste Eu kontroll. Og de mente at deler som traversen skulle vare bilens levetid ut. DET er service:tilber: Men noen fordeler må en jo ha for å gjøre en av verdens styggeste biler også da : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du mister grantien på rust om bilen ikke er følt opp med servic på godkjent verksted.

Hadde en sak med MB på en sprinter jeg hadde, å der manglet jeg en servic, mistet da garantien på rust...: bråk :

 

Hva er vilkårene for 12 års gjennomrusting?

 

Bilen i annonsen er jo 11 år og har hull i dørene, hvorfor får han ikke dette fikset?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er litt mer om denne saken...

 

Høres ut som en rimelig kar dette som egentlig bare mener det samme som mange av oss andre. Så i stedet for å fikse opp bilen så gav han rett og slett beng og fikk trykket opp klistermerker til den. Hehe jeg syns slikt fortjener tommelen opp for Møller har jo en tendens til å trenere saken og stille seg helt uforstående til reklamasjoner og problemer som de vet veldig godt om fra før.

 

https://www.abcnyheter.no/motor/2017/04/22/195297222/du-skjonner-kanskje-hvorfor-denne-annonsen-tar-av-pa-nettet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er litt mer om denne saken...

 

Høres ut som en rimelig kar dette som egentlig bare mener det samme som mange av oss andre. Så i stedet for å fikse opp bilen så gav han rett og slett beng og fikk trykket opp klistermerker til den. Hehe jeg syns slikt fortjener tommelen opp for Møller har jo en tendens til å trenere saken og stille seg helt uforstående til reklamasjoner og problemer som de vet veldig godt om fra før.

 

https://www.abcnyheter.no/motor/2017/04/22/195297222/du-skjonner-kanskje-hvorfor-denne-annonsen-tar-av-pa-nettet..

 

Hehe her er eg helt enig for første gang eg var inne med min 2,5 TDI v6 spurte eg om de kunne sjekke om Kammene var byttet tidligere hos de og då forstod di ingenting og at de ikke hadde hørt noe om at det var problemer med Kammene på disse bilene :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe her er eg helt enig for første gang eg var inne med min 2,5 TDI v6 spurte eg om de kunne sjekke om Kammene var byttet tidligere hos de og då forstod di ingenting og at de ikke hadde hørt noe om at det var problemer med Kammene på disse bilene :P

Haha det må jo ha vært første dagen hans ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe her er eg helt enig for første gang eg var inne med min 2,5 TDI v6 spurte eg om de kunne sjekke om Kammene var byttet tidligere hos de og då forstod di ingenting og at de ikke hadde hørt noe om at det var problemer med Kammene på disse bilene :P

 

Er jo dessverre ikke eneste historien at de som sitter i service desk ikke er kjent med diverse "kjente" svakheter. En kompis av meg ble jo omtrent "nekta" av service avd å få tilbud på oljeskift på automatkassa.(2007 a5 3.0 tdi tiptronic ) Fordi den skulle ikke byttes olje på ... det var heller ikke kjent med at det hadde vært problemer med kassene.... ( selv om girkasse produsenten anbefaler 60 000km intervaller på kassene )

 

Men en grei ting å ha i bakhodet er at for de fleste som sitter bak disken er dette "bare en jobb". Når de stempler ut vil de helst ikke tenke mer på bil....oss andre bil fanatikere, tenker på bil på vei til jobb, mens vi er på jobb, og når vi kommer hjem. I helgene skrur vi og treffer andre bil intresserte..... så det kan jo hende vi er litt mer oppdatert på enkelte områder en de som sitter der og gleder seg til lunch for å snakke om noe annet en bil ;)

Vet ikke om det stemmer, men er bare en teori :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.