Anbefalte innlegg

Hvor mye har egentlig camber å si i forhold til dekkslitasje? Vurderer litt negativ camber bak for å få vekk det siste jeg har av subbing.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Camber i seg selv, innenfor rimelighetens grenser, sliter ikke spesielt dekk sålenge spissingen er justert. Men når du justerer camber blir ofte spissingen også justerer litt ut så noe slitasje kan det nok bli. Er det bare en liten touch for å gå klar hadde jeg prøvd :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se hvordan det blir først med nye dekk. Er ikke mye det subber, kun nok til at teksten på siden av dekket slites vekk :) Har allerede varmet opp og massert ut innerskjermene, så er ikke så mye mer å gå på :P Skal uansett på 4-hjulskontroll etterhvert, så kan vel sikkert få verksted til å justere inn 1 grad eller 2 hvis det fortsatt subber etter dekkskift :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min erfaring etter å hatt to biler med relativt mye camber så sliter det ikke merkverdig OM spissing er justert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.