Oslo Lokallag Sommertreff 2017 McDonalds Lørenskog og TBD

Anbefalte innlegg

Jeg kommer ikke i kveld. Har fotball kamp med guttungen. Kommer sterkere tilbake neste mandag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe dukket plutselig opp her, så jeg rekker ikke.

Håper dere får testet ut litt på Bryn i dag. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bingewatch er en skummel funksjon. Håper det var/er trivelig på brynssenteret

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man. 22.5 kl 19.00, kanskje det kommer noen på McD, Lørenskog i kveld ? Pent vær og "stort" fremmøte ? Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det er teit forslag, men parkeringa til Bjerkebanen er jo passe stor.... og der er det både Cirkel K, Rema, pizza og kinamat.....

 

Men den er jo : haha : nordafor SinsenkrØsset da.... så det kan jo bli feil for noen ;)

 

Bare et forslag (fra en som ikke har vært på lokallagstreff på 4 år.....)

Skal prøve å komme meg ut av heimen igjen snart.... har jo nå "ekte" vag igjen : rolleyes

 

Hva er TBD...burde sikkert skjønt det, men tok ikke denne forkortelsen jeg :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det er teit forslag, men parkeringa til Bjerkebanen er jo passe stor.... og der er det både Cirkel K, Rema, pizza og kinamat.....

 

Men den er jo : haha : nordafor SinsenkrØsset da.... så det kan jo bli feil for noen ;)

 

Bare et forslag (fra en som ikke har vært på lokallagstreff på 4 år.....)

Skal prøve å komme meg ut av heimen igjen snart.... har jo nå "ekte" vag igjen : rolleyes

 

Hva er TBD...burde sikkert skjønt det, men tok ikke denne forkortelsen jeg :o

 

Slettes ikke dumt forslag det. Lørenskog er ganske langt nord for Sinsenkrysset det også da :P Men jeg er med på den. Vi prøver det på kommende mandag.

Bedre at vi kan stå å prate litt ved bilen og ikke sitte en plass å trøkke trynet hele tiden. :)

 

TBD = to be decided :) Etter som jeg ikke helt har bestemt meg for en fast plass nummer 2 helt enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel egentlig klart for treff i dag. Jeg kjenner dessverre litt på tidsklemma til treffet som er på Våler til helga, så jeg tenkte å nedprioritere dette dessverre.

Men om det er folk som er gira for et treff, så tenker jeg at det passer fint å dra til McDonalds på lørenskog. Så planlegger vi noe annet etter at Våler er gjennomført.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg rekker mest sannsynlig ikke i dag. Må på styremøte i en annen klubb i kveld.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som kommer i kveld?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er helt sviske i dag og har dårlig med stemme, så står over denne gangen. Våler tok på!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Planen var å komme idag, men står over selv. Dukker opp sterkere neste uke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ikke oppegående etter Våler til noe annet enn sofa i dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Imorgen er det treff! Ingen andre steder er nevnt så jeg møter opp på McDonalds lørenskog.

 

Vel møtt!

 

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer ikke i morgen. Avslutning på skole og fotbalkamp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne ikke tatt en helge dag a? :P har enormt mye jobb om dagen etter jobb bytte :P prøver å få pressa inn mandager, men er alltid for seint hjemover : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da bør vi ha fått Våler ut av "systemet" og det er mandag. Hvor møter vi opp i dag, McD på lørenskog eller Parkeringen ved Bjerkebanen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jobbe desverre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke helt i form, så jeg blir hjemme idag.

 

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ryggen krangler, så jeg kommer dessverre heller ikke i dag. Kjør på med McDonalds Lørenskog for enkelheten om det er noen som har tid til å komme i dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God bedring!

 

Ryggen krangler, så jeg kommer dessverre heller ikke i dag. Kjør på med McDonalds Lørenskog for enkelheten om det er noen som har tid til å komme i dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bil-løs for tiden, så jeg blir ikke å se i dag. Er muligens litt sommerferie i leiren, så om noen vil møtes så anbefaler jeg at dere avtaler sted eller går for Mcærn på Lørenskog. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal i middagsbesøk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Imorgen er det mandag. Noen som kommer på mcern? Jeg trenger litt pause fra pakkingen her hjemme...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke umulig jeg dukker opp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.