#51 Skrevet Mai 24, 2017 Noen som vet hva prisen for utstilling var igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mai 24, 2017 Da kan eg jo glede hvert fall 1 med at eg må trekke plassen min. Touareg er solgt, ny (brukt) er ikke på plass før neste søndag og Golf MK1 cab får eg ikke hjem før lørdag:( Beklager dette....... Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mai 24, 2017 Den e grei. Da kan eg med andre ord ikke stillet på vår mønstringen i år, så får vi se om ein kommer tidsnok neste år:) Hei Da har vi plass til deg[emoji3] Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mai 24, 2017 Da kommer eg:) Supert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mai 24, 2017 Må kjøre litt tidligere frå Norheimsund eg då. Men satse på å rekka felleskjøringa Sent fra min SM-G928F via Tapatalk Bilen er i dine hender igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mai 24, 2017 Får dere knipsa bilder og skrevet en artikkel til TP fra dette treffet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mai 24, 2017 Vi kan knipse bilder ja, og jeg kan prøve å skrive noen ord. Har dog aldri skrevet noe slikt tidligere.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mai 24, 2017 Vi kan knipse bilder ja, og jeg kan prøve å skrive noen ord. Har dog aldri skrevet noe slikt tidligere.... Bare skriv det som du ser det, så kan sikkert jeg eller andre i styret hjelpe til med å utforme den litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Mai 24, 2017 Den er god[emoji3] Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Mai 24, 2017 Bilen er i dine hender igjen? Jepp. Er på vei heim frå Austrheim no. Er klar til imorgen Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Mai 24, 2017 Beklager veldig sen beskjed, men du må stryke meg... kjemper med en bensinpumpe som tuller seg og div. Annet så ser ikke ut til eg rekker det imorgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Mai 24, 2017 Hei, det var no faen, heldigvis står peter klar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Mai 25, 2017 Steike! Ka gjør vi med vask der ute, noen som vet? Våte veier og lang kjøretur er lite utstillingsvennlig: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Mai 25, 2017 Er en Circle K i nærheten. Tror det er selv vask der Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Mai 25, 2017 Ja det er jo et par stasjoner der, men sikkert noen hundre biler som trenger vask: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Mai 25, 2017 Garantert[emoji56] Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Mai 25, 2017 Jeg er på plass under broen, og for første gang i historien er jeg først[emoji106] Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Mai 25, 2017 Må si eg foretrekker lagunen, håper de går tilbake til det hvis det blir plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Mai 25, 2017 Kjekt å møta på dåke folkens Synd været ble som det ble, ellers var det et artig treff! Første gang eg har stilt ut bil Og i kjent stil, var eg så opptatt av å myse rundt, at eg glemte å ta bilder [emoji85] Kom ellers over skogen før de hadde stengt av alt [emoji16] Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Mai 25, 2017 Helt konge! Og snart er det Våler: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Mai 25, 2017 https://www.facebook.com/pg/Erlnd/photos/?tab=album&album_id=624348847774440 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Mai 25, 2017 Våt fornøyelse, men mye hyggelige folk gjorde det til en god dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Mai 27, 2017 https://www.facebook.com/pg/V%C3%A5rm%C3%B8nstringen-I-Bergen-MKIB-189657624411231/photos/?tab=album&album_id=1428975517146096 261 bilder og ikke så mye vag(uten om luftkjølt da!) amcar gutta lika vist ikke disse produkta så godt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...