Vårmønstringen 2017, Bergen Travpark 25 mai

Anbefalte innlegg

Det er en kar i Godvik. I samme bygg som Polly. Han er flink og har gode priser.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, var i kontakt med han, men han hadde ikkje tid før i juli..

Då blir nok felgen sendt til oslo, då ser det dårlig ut med vårmønstringen desverre for min del;/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men prøver så godt det lar seg gjøre å få den i retur før vårmønstringen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, så da fjerner jeg deg fra listen? Ingen håp om å være klar til 25?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, er i kontakt med de i oslo, er ett ørr lite håp, kan eg komme tilbake i løpet av torsdag?

Hadde vert kjekt å kunne være med:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den e grei

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då har eg vert i kontakt med halve norge, og fått felgen sendt til oslo med express, og bilen går til lakk på torsdag, så no krysser eg alle fingrene på at det skal gå:)!

Eg får tilbakemelding på felgen i morgen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei, då kom tilbakemeldingen på at felgen ikkje lar seg fikse... så då må eg stå over vårmønstringen desverre :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, det var kjipt.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan stille med Allroaden min så lenge jeg får sommerfelgene og mer senk før den tid ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er vi 12 biler til 12 plasser. Om du er i nærheten om noen faller fra, er det helt konge :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan fjerne meg fra listen. Jeg får ikke blitt med allikevel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan stille med Allroaden min så lenge jeg får sommerfelgene og mer senk før den tid ;-)

 

Da setter jeg deg på listen, er du klar?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det!

Felgene er komt, men venter på spacerene :-O

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Er det plass til en Corrado på mønstringen? Hvorfor får vi hvert år så få plasser, og en voldsom kniving om plassene. Trodde det hadde mye bedre plass på travparken enn på Lagunen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Er det plass til en Corrado på mønstringen? Hvorfor får vi hvert år så få plasser, og en voldsom kniving om plassene. Trodde det hadde mye bedre plass på travparken enn på Lagunen.

 

Er vel heller mye mindre plass på travparken enn lagunen.

Har vel hatt ca 20-30 plasser tidligere år.

Ser bmw klubben fikk 35 plasser i år mot vacn sine 12 så dem fikk vel "noen av våres plasser"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det slik at vi fikk det antall plasser vi melde vi kunne fylle. Hadde jeg tatt en veldig finte, og meldt på 24 biler, hadde vi gjerne fått det, men om vi da kommer med 12-13 biler , setter det oss i dårlig lys.

Vi fikk vel 1.5-2 rekker ifjord, det var langt flere plasser enn vi meldte på, og vi var "heldig" at noen audier bare hadde parkert der på fri vilje, slik at det ble fullt

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje noen nå tenker at denne tråden burde kommet i mars, men det valgte jeg bevisst å ikke gjøre.

Tidligere når tråden har vært ute lenge i forveien, er det flere som melder seg på, og når dagen er der, hverken ser eller hører vi til de.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den e grei. Da kan eg med andre ord ikke stillet på vår mønstringen i år, så får vi se om ein kommer tidsnok neste år:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MKIB gikk jo ut med info om at det var så mye bedre plass til alt her enn på Lagunen, men det ser ut som de har ombestemt seg nå som det nærmer seg:

 

Først:

Vårmønstringen her hverken i 17 eller 18.

Men etter mye leting og vurdering av alternativer har vi funnet et nytt sted som vi tror skal bli minst like bra, nemlig BERGEN TRAVPARK I ÅSANE!

Her er det mye bedre plass både for både publikum og utstillere og for først gang får vi også plass til både delemarked og firmastands. Kansje får vi også laget til noe for de minste med hoppeslott eller lignende?

 

Nå:

Arrangørklubbene vil oppta hele travbanen, mens våre gjester vil få plass på indre bane (se vedlagte kart). Nå er fordelingen gjort, og vi håper at de påmeldte 16 gjesteklubbene vil bruke den tildelte plassen på en god måte! I tillegg må vi også avsette plass til deltagere som ikke har klubbtilhørighet i det samme området som gjesteklubbene bruker.

Som dere nå sikkert forstår, så har vi nok noen logistikkproblemer i skrivende stund, men vi håper at brikkene vil falle på plass etter hvert som vi får oversikt over hvem som melder seg på, og når vi ser hvor mange vi blir på arrangementsdagen!

 

og alikevel:

Vi håper at vi også i år når målet vårt på 1.000 biler, så møt opp og delta på Vårmønstringen i Bergen, på Bergen Travpark! Kristi Himmelfartsdag, torsdag 25. mai, klokken 10:00 – 15:00.

 

Men denne vinglingen for vel hovedarrangør stå for, ikke noe VACN kan gjøre noe med vel :)

 

Selv tror jeg at jeg tar turen opp i åpen klasse, så om jeg slipper inn så sees vi nå der oppe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den e grei. Da kan eg med andre ord ikke stillet på vår mønstringen i år, så får vi se om ein kommer tidsnok neste år:)

 

Er bare å møte opp å stille, såvidt jeg greier å tyde så blir alle gjesteklubber samt gjestebiler(utstillerbiler uten klubb) plassert på indre bane, tidlgere har jo alle gjestebilene blitt plassert i parkeringshuset på lagunen men nå blir det alle på indrebane så blir spennende å se om dem har noe kontroll i kaoset! hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noe felleskjøring ut til vårmønstring? 😁

 

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Berre eit lite OBS frå meg. Bilen er på verksted, men har blitt lovd at bilen skal vera klar imåro. MEN i tilfelle da ikkje går etter planen, så må nok nåken andre ta over plassen min.

 

Sent fra min SM-G928F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenker vi har felleskjøring fra treff plassen vår under broen på Danmarksplass. Avgang kl 0925!

[emoji3]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må kjøre litt tidligere frå Norheimsund eg då. Men satse på å rekka felleskjøringa :)

 

Sent fra min SM-G928F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.