Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurer på om noen vet hvilken type frontfanger jeg har og hvordan innfestningen til kjøretøyet faktisk er orginalt.

Kjøretøyet er en Audi Coupe quattro fra 1986 hvor frontfangeren på et tidspunkt har blitt byttet.

 

Slik den har vært montert har fangeren blitt festet til de to stemplene som skal ta opp støt i front av bilen. Dette gjør at to 13mm bolter er synlige på hver side i fangeren. Dette er jo ikke helt slik fra fabrikken og ser ikke fint ut. jeg har en lykt som egentlig skal stå der de to går gjennom stålplaten i fangeren. Vurderer å kutte i platen og fjerne de to støtelementene for å få i lyktene men da står jeg igjen med problemet å feste fangeren til bilen.

 

Noen som vet hvordan er innfestning på orginal og den fangeren jeg har?:confused:

Alle tips taes imot

20170517_193539.jpg

20170517_192315.jpg

20170518_191624.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

IMG_2894.jpg

 

Se på del nummer 2.

Del nummer 17, sitter vel på karosseriet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Ja del nr 17 slider fangeren på plass og holder den i sidene.

Tenker du at brakett nr2 holder fangeren i front med skrue nr3 gående gjennom fangeren og braketten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, Ser ikke helt feste på din fanger hvor skrue nummer 4 skal igjennom.

Ser at de fleste fangere på coupe / coupe quattro har denne løsningen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja skjønner, men da har jeg en pekepinn på hvordan jeg skal modifisere fanger og innfesting for å få det til å se mest mulig originalt ut. Takk for avklaring

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville ha sjekket om brakett nr 2 fortsatt er i salg og byttet til dette. Men først sjekke om fangeren du har har hull og gjenger til bolt nr 4. Denne bolten skal opp i et hull som du finner når du tar bort det ytre svarte plastikkgitteret på hver side.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.