Hjelp til å se på en bil i haugeund

Anbefalte innlegg

Alt er bedre enn elbil, nesten... :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt er bedre enn elbil, nesten... :-)

 

Denne er tiltenkt trackday. Til budsjettet mitt så er A3/S3/TT gode potensiale biler. Ikke noe fan av TT, spesielt mk1 men :P

 

Nå blir det værtfall ny vw på tomta neste uke og da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja... alle disse er jo tunge biler. Så som banebil så hadde jeg gått for noe som er noen hundre kilo lettere. En Einzer Golf kan du få satt opp for en billig penge til å bli ekstremt rask spesielt på de korte banene son vi kjører på i norge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

4x4 er et krav da den skal bli brukt på vinteren og.

 

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe problem med å sette opp en Einzer med Haldex - bare spør gutta i Boba Racing... Men skal du bruke TT-en på is så bør du oppgradere haldexen og bytte SW... og så lette bilen j... mye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ha skilt på bilen og på vinteren er det herjing. På sommer sikkert litt mer på tid men som statsansatt så er ikke budsjettet høyt :)

 

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert utgangspunkt for banebil jo! Billig også.

 

Er ei ferje å et par timer unna for meg å sjekke den, men hvis ingen andre kan så kan jeg prøve å ta turen litt ut i neste uke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert utgangspunkt for banebil jo! Billig også.

 

Er ei ferje å et par timer unna for meg å sjekke den, men hvis ingen andre kan så kan jeg prøve å ta turen litt ut i neste uke.

 

Mtp prisen så tror jeg ikke den kommer til å ligge lenge. Men jeg ser rust på en forskjerm og en dør, antydning til noe rust på kanal og.

 

Plager deg til uka Finn hvis ingen andre kan :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan sikkert ta en titt på den for deg jeg :) Skal ikke si at jeg er svært kjent med disse bilene, men jeg kan prøve :)

 

Edit: Preika med selger nå, kjenner han noenlunde igjennom tidligere jobb. Han da at den muligens var solgt. Lyst å kontakte han ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringte ista og han sa det samme. Han skulle si ifra hvis den ikke ble solgt (j****a synd for meg)

 

Takker for potensiell hjelp Magnus :) Plager nok deg og hvis jeg får muligheten å handle. Jeg er ikke mega kravstor på hva som skal sjekkes, hovedsakelig de vanlige tinga som rust :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan også ta en kikk for deg, skal til Haugesund på mandag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bilen helt solgt, men takker for dere som har/hadde muligheten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var dumt :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.