Porsche senterkopper til RH Cup felger

Anbefalte innlegg

Har et sett RH cup felger jeg gjerne skulle hatt Porsche senterkopper til da de chroma RH koppene er mindre sjarmerende. Noen som har delenr eller vet hvilken dim jeg skal ha? Har tidligere lett på nett til andre felger, men blir ikke klok på alle målene da noen legger ut mål på selve koppen og andre legger ut innvendig mål osv.

 

Takker på forhånd.

 

IMG_9138.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nye orginale porsche liggende ett eller annet sted kan få kjøpe dem om det er intresant:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nye orginale porsche liggende ett eller annet sted kan få kjøpe dem om det er intresant:)

 

Har du bilde av de? Litt usikker på hvordan jeg vil ha også seru. Får jo mange varianter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er de "kijpe" i grå med svart logo, kan se om jeg finner dem etterpå;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger masse på ebay også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er de som er 76mm du skal ha. Men kjøp for all del orginale. Kjøpte et billig sett på ebay, og ette 14 dager begynte fargen å falme. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

77mm og 61mm på innsiden. Har fått tak i:) Ble fra eBay foreløpig. Skal lakkeres, så om emblemet i midten ikke falmer, er det ikke noe problem. Fått positive svar på annonsen hvor det også står at de sitter bedre enn de originale, så da får vi håpe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg handla og fra ebay med gull og rødt emblem. 1 ett sett som falma i midten også ett sett som jeg la klarlakk over hele og da falma det aldri:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg handla og fra ebay med gull og rødt emblem. 1 ett sett som falma i midten også ett sett som jeg la klarlakk over hele og da falma det aldri:)

 

Tusen takk for tips:glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.